Kertokaas raskaudesta/synnytyksestä nopeaan palautuneet " hyvä kroppaiset" joilla useampi lapsi,että:

Vierailija

Oletteko huomanneet palautumisessa mitään eroja mitä vanhemmaksi olette itse tulleet? Eli jos eka lapsi 20v iässä,ja suoraan salista sai hypätä entisiin farkkuihin litteällä vatsalla,niin onko palautuminen ollut näin helppoa/nopeaa myös seuraavissa raskauksissa? Vai onko seuraavissa oma lisääntynyt ikä tuonut mukanaan raskasarvet? Roikkuvan mahanahan synnytyksen jälkeen? Pömppökummun? Tms..?!

Ihan siis vain uteliaisuudesta kysyn=O)

Kommentit (3)

Vierailija

Tähän uskon vankasti. Mulla yksösraskaus ja kaksosraskaus takana ja ihan hyvin palauduin kummastakin. Kaksosista tosin vähän jäi mahanahkaan löysää, ksoka maha oli valtava loppuaikana. Ikää 36. Jos on treenatut vatsat ennen raskautta, ni se auttaa.

Vierailija

kokemusta vain yhdestä raskaudesta. Mutta vaikka olin iäkäs, melkein 40 v. niin hyvin palauduin. Lisäkiloja tuli yli 20, mutta muutamassa kuukaudessa jäljellä oli vain 3 ylimääräistä kiloa. Raskausarpia ei tullut ensimmäistäkään ja maha on saman verran pömppä kuin ennen raskauttakin eli ei mikään pyykkilauta, mutta ei mikään valtava roikkupallokaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat