5v sanoi että haluaa kuolla :(

Vierailija

Joutui nurkkaan rumien puhumisesta, ja sitten siellä itki ja sanoi "mä en haluu enää elää, teiän täytyy tappaa mut" ........

Mentiin sitten heti pelästyneinä lohduttamaan että mistä ihmeestä on saanut tollasia päähänsä... Mutta nyt en tiedä, toimimmeko oikein? Mistä ihmeestä lapsi on voinut edes keksiä tuollaista!?

Kommentit (3)

Vierailija

[quote]

Joutui nurkkaan rumien puhumisesta, ja sitten siellä itki ja sanoi "mä en haluu enää elää, teiän täytyy tappaa mut" ........

Mentiin sitten heti pelästyneinä lohduttamaan että mistä ihmeestä on saanut tollasia päähänsä... Mutta nyt en tiedä, toimimmeko oikein? Mistä ihmeestä lapsi on voinut edes keksiä tuollaista!?[/

Toisaalta reagoi siihen että häntä jouduttiin paljon ojentamaan, toisaalta vedätti meitä sillä tavalla. Lopetettiin kaikki turha ojentaminen ja puuttuminen, lahjottiin mieluummin silloin kun oli tarvis. Nyt on fiksu kasiluokkalainen eikä ole enää puhunut sellaisia. Koulukin menee paremmin eikä tee tyhmyyksiä enää.

Vierailija

"Että kuolisin." Kysyin, miksi haluaisi kuolla, ja poika sanoi, että jos on kuollut ja joku hyökkää hänen kimppuunsa, niin ei satu. Mä selitin, että kun on kuollut, niin sitten ei voi enää leikkiä minun, isän tai siskon kanssa, ei halia, ei voi olla sylissä...

Poika jatkoi hetken leikkiään, totesi sitten: "Äiti, mä erehdyin." Kysyin, että missä ja poika sanoi että siinä kaikessa, mitä sanoin.

Ap, mä en sun tilallasi toruisi. Voli lapsi oppia, että ei pidä sanoa jos ajattelee tuollaisia ja kai haluatte tietää, jos on synkkiä ajatuksia. Mutta ei tuo siis välttämättä merkitse mitään.

Vierailija

itsensä tappamisesta. Kuulostaa paljon pahemmalta kuin mitä oikeasti on. Tajusin, että tietyissä tietsikkapeleissä "tapetaan itsensä" kun peli lopetetaan. eli saattaa noi sanonnat sieltäkin juontaa juurensa ilman että lapsi olisi masentunut ja itsemurhan partaalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat