Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä maalaisia ihmisiä et voi sietää?

Vierailija

Itse olen tavannut pelkästään paskoja venakkoja. Ja tässä kaupungissa kyseisen kansalaisuuden omaavia ihmisiä on enemmänkin kuin tarpeeksi. Ja kyllä venakon tuntee, kun sellainen kävelee vastaan.

Myöskin suomenruotsalaiset saavat mun niskakarvat pystyyn. Ihme snobeja ja näitäkin tunnen ihan tarpeeksi monta. Ja se niiden kieli, yök.

Ja ruotsalaiset menevät kyllä samaan kastiin.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Monia kulttuureja vihaan toki, mutta jokaisesta tuntemastani kulttuurista löytyy myös ns. toisinajattelijoita.

Esim. japanilainen kulttuuri on ihan peestä, mutta siellä asuu paljon ihania ihmisiä jotka itsekin vihaavat maansa asioita.

Tunnen myös ihanan kristityn miehen iranista.

Ja vaikka monesti häpeänkin suomalaisten tapoja ja tietämättömyyttä, niin uskomatonta kylläkin tunnen monta ihanaa suomalaistakin :)

Vierailija

Jotenkin koko ajan korostavat sitä kuinka ovat nimenomaan suomenruotsalaisia ja useammat pitävät itseään parempana kuin suomenkieliset. Lisäksi se kieli on jotain ihan hirveää...alkaa päänsärky, kun sitä tankeromongerrusta kuuntelee.

Vierailija

puolet kavereista voi olla s-r:sia=)

Mustalaisiin olen yrittänyt suhtautua hyvin avoimesti ja jopa huumorilla, sillä minusta he ovat kyllä aivan omaa luokkaansa, mutta vaikeata se on, kun kaupoissa mammat änkeävät törkeästi hameiden helmojansa heilutellen ja kovaa paasaten ja törkeyksiä puhuen. Ja ITSE ottavat aina rasisimin jollain tapaa esille. Ja ne miehet nyt on aivan kamalia!

Vierailija

Kaikista kansalaisuuksista löytyy varmasti hyviä ihmisiä, mutta rasisteja en voi sietää olivat he minkämaalaisia sitten hyvänsä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat