Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten PASsissa lasketaan rv:t?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

meille siirrettiin 31.01 kakssolunen kaveri ja r.testi näytti tänään aivan selkeetä tummempaa viivaa kun pp11 eli hormoni on todellakin noussut.

Missä vaiheessa soitan polille vai pitääkö sinne soittaa? Missä vaiheessa voi varata alkuraskauden ultran?

Kääk :)

Trust ja 4+0??

Kommentit (4)

Vierailija

Me ollaankin kirjoteltu tuolla PAS vk6 pinossa. Eli meillä oli siirto samana päivänä 31.1. Mä en tiedä miten viikot lasketaan, mut mun käskettiin varata eka ultra rv7 eli 5.3 alkavalle viikolle. Niinpä sitten varasin ja sain ajan just tuolle päivälle. Vähän jänskättää et montako asukkia masusta löytyy ;)

Nevalaine

Vierailija

Heippa!

Mulla hedelmöityspäiväksi merkittiin PAS-siirtopäivästä 3pv taaksepäin. Eli siitä tasan 38vk eteenpäin on laskettu aika.

Ap:llä siis hedelmöityspv olisi 28.1 jos PAS on tehty 31.1

ja la: 21.10.2007 ja tänään siis rv 4+4, eli raskaus viidennellä viikolla. Näin nyt pikaseen laskettuna.

Itselläni eka ultra tehtiin 7+2 ja tavallisesti syke on nähtävissä rv 6 eteenpäin.

Vierailija

Ei kyl oo mitään ihmeempiä oireita. Välilla sellasta tosi lievää pahanolon tunnetta ja heikotusta, yleensä aamusin. Ei oikeestaan muuta. Nyt mahaa turvottaa, mut taitaa johtua siitä kun tuli tänään syötyä aika paljon :) Onko sulla millasia tuntemuksia?

En varmaan merkkaa vielä mitenkään rv:tä, kun en tiedä miten pitäs laskeä.Odottelen sitä 5.3 ja sillon se varmaan selviää.

Nevalaine

Uusimmat

Suosituimmat