Ei kai lapsia noin vaan voi viedä toiselta?

Vierailija

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Tiedän, etteivät lapset halua asumaan isälle, vaikka siellä saa kalliita leluja ja vaatteita, joita en kykene heille kustantamaan yms. Kyllä lapset näkevät sen läpi. Minä olen heidän kanssaan ollut kaikki räkätaudit, puhaltanut pipeihin, leiponut pullat, pessyt sormiväreistä sotkeentuneet vaatteet ja opettanut pukemaan nuket, sekä kuunnellut murheet siitä, kun paras kaveri alkoikin olemaan jonkun toisen paras kaveri.

Se on sitä lapsen kanssa olemista, ei materia ja matkat.

Vierailija

Varmasti lapsi on paljon vakiintuneempi sinun luonasi, koska vain 4 päivää kuussa isän luona. En usko, että mies voisi lasta saada. Mutta varmuudeksi, konsultoi lakimiestä.

Mullakin on sellanen ex, että välillä heittelee ilmaan sellasta, että tahtoo huoltajuuden. Mutta itse ei edes vaivaudu joka tapaamiseen, joten ei toivoakaan...

Vierailija

taa isän luokse" . Kun sitten puhumme asiasta enemmän ja kysyn, että " onko siellä isän luona sitten parempi olla" johon vastaa usein, että " on, mutta sitten mä kyllä olisin paljon väsyneempi, kuin mitä olen nyt kun asun sun luona" .

Eli ap, kyllä lapset tajuavat nämä asiat!

Vierailija

kun vuosien jälkeen vaan sanotaan että minä otan lapset nyt. Kun on itse ne natiaisesta kasvattanut, kärsinyt pahoinvoinnit ja synnytykset, jäänyt kotiin työelämästä ja nyt kun sato alkaa olla valmista, sen korjaa joku muu. Mutta poistun nyt muihin puuhiin. ap

Vierailija

Ikäraja on tuo mainittu 12 vuotta. Jos lapsi vain kerää kamansa ja lähtee, ei entinen lähivanhempi saa mitään tukea yhteiskunnalta hänen paluttamiseensa, jos siihen ei ole todistettavia lastensuojelullisia syitä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat