~~~~Ystävänpäivä pino SYYS04~~~~

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Lempeää synnytystä toivottelen!

Tomeran pojan nimen innoittamana paljastan itseäni/perhettäni.Meidän tämä pikkuviitonen,syyslapsonen on AARON!

Oikeen hyvä nimivalinta siis;)

Katsotaan kuinka moni nyt mut täältä taas tunnistaa....

Pullataikinan kimppuun käypi tieni!

Vierailija

Mustakin on ihanaa että te oeltte olemassa! Kovin yksinäistä tämä elämä nyt muuten olisi, mulla kamala flunssa eli meidän sisällä olokausi senkun jatkuu..... jo 2 viikkoa eristyksissä neljän seinän sisällä, ensin pakkaset ja sitten pojan kuume ja nyt tämä....

Täälläkin srk:n kerhoissa 4v ikäraja, eli niistä ei meille ole vielä aikoihin hyötyä :( Siksipä mekin haetaan ens syksyksi osa.aikaista tarhapaikkaa syyspojalle.

Tiiviille makeita unia, koita nukkua jännityksestä huolimatta, huomisen jälkeen et kuitenkaan malta!!!

NIIN suloinen tuo liberomainoksen nappisilmäpoika tuossa vieressä... :D

nuhainen äk ja pojat

Vierailija

Tiiville toivotan sikeäunista yötä ja sujuvaa synnytystä!

Nyt tämä tuplavuoron tehnyt työläinen menee sähköpostin kautta nukkumaan!

Olette ajatuksissa!

Hyvää yötä!

Lila75

Vierailija

Ja hyvä mieli tuli, niiks, kiitos kaikille.

Olo on ihan sellaine kuin olisi matkalle lähdössä, on pakattu kassit ja tavarat ja tuossa ne odottaa eteisessä.

Käytiin syömässä Rossossa ja kinuskikakkua syötiin illalla. Tuntuu tosiaan kummalta.....ehkä tosiaan jo huomenna meitä on neljä.

Nyt nukkumaan.

tiivii

Vierailija

Hyvää ystävänpäivää kaikille rakkaille syysmammoille perheineen.

Leannan perheeseen pikaista paranemista.

Pyykinpesua ja siivousta olisi tänään tiedossa. Eipä oikein nappaa.

Veetillä otti pottailu viikonloppuna takapakkia. Ei suostunut ollenkaaan potalla käymään vaan pissasi ja kakkasi housuun vaikka kuinka houkuteltiin potalle ei suostunut. Vaippaa en takaisin suostunut antamaan. Nyt onkin maanantaista asti taas hienosti käynyt potalla ja vahinkoja ei ole sattunut.

Jaahas nyt neiti sitten hermostui ja karjuu. Täytynee siis mennä.

Palailen.

Öttis, Veeti ja Venla

Vierailija

Ystävät, armaat, siis te.

Lempsuliinille onnea työnhakuun. Ankkikselle kans, kun huomasin muinoin sinun hakevan töitä. Onnea erityisesti siksi, että jos se kävisi teille ja sitten tarttuisi minuunkin...

Jos työkuviot toteutuvat, ei ole enää aikaa miettiä, miten se ampin huomen -juttu menikään. Se on harmillista se. Miehekkäälle terveisiä, että kurkkia saa vaan kritiikittä :-) Me tai minä olen ainakin hyvin iloinen adoptio-ampista ja hienoista teksteistä.

Lilalle myötätuntolähetys. Tässä maassa tuntuu olevan vaikea järjestää muita hoitajakuvioita kuin perinteisiä, vaikka se olisi ehdottomasti tarpeen. Toivottavasti lykästää jollain odottamattomalla tavalla.

Taidan pötkähtää tuohon futon sohvalle, siis nykyisin vain sängylle. Joko kuuntelen Poikasen lukemana mahtavia tarjouksia hirviökorteista (maksutta kaupan päälle vaikka mitä) tai rupean luovuskelemaan noin henkisesti vain, että olisin sitten valmis kun sen aika on.

Luovuskelemisiin,

Kukkuu

P.s. Tiivii - hui! Kohta hän on täällä!.

Vierailija

Kokopäivän olen teitä ajatellu mutta nyt vasta ehtii istahtaa...

Nämä keksiviikot alkaa tuntua aika raskailta,varsinkin kun on puetteva paljon!Kun pojan hakee 12aikaan sisältä,täytyy odottaa että se saa puettua-typy taaa karkailee tarhassa sinnetänne ja minä perässä,hiki tulee-kotimatkalla kylmä!

Jumppaan mennessä typy karkaa aina rappusiin,pukuhuoneet onalakerrassa..Rappuset menee ylös ihan ok mut alspäin typy syöksyy rappusiin!!!Monta kertaa olen saanu just kiinni ku neiti on horjahtanu!!Osaishan se ne alaski kulkea mut ku ei malta,täytys juosta!Ja ei haittaa jos hän tippuu,äiti puhaltaa :-/

Pois lähtö on taas uusi tuska,poika shortseissa pitäs saada toppavaatteisiin ja typy jälleen karakailee.....JA mulla hiki jaulkona kylmä!!!Ei kai ole ihme et taudit ei hellitä!

TYpyllä napsahti taas uhma päälle ku napista painamalla!PAljon kuljenhuutava neiti rattaissa :-( Kävely varsinkin ongelma,Tahtoo kävellä-aina ei ehdi,tulee huuto!Tahtookävellä,mut ei kävele tai karkailee-joutuu rattaisiin huuto!

Myös kotona pienikin vastoinkäyminen saa aikaan suuren parun..

Tiiviille paljon tsemppiä huomiselle!!!Toivottavasti tähän aikaan ihmettelette uutta pientä perheenjäsentä :-) Kyllä on jännää...

Eipä ole Teallakaan enää paljon jäljellä :-)

Kukulus:Tällä yksi hirviöihin sortunut äiti :-) Aikani tarjouksia kuuntelin ja nyt on eka paketti saatu.Poika innolla ahmii tietoa niistä korteista!!!!

Huomenna vois viettää siivouspäivää,näyttää kovasti kämppä siltä!

Tänään ollu auts,auts päivä-kiitos eilisen jumpan!Ohjaaja päätti teettää loppuelämän peppu-ja reisijumpan kerralla ja nyt pienikin kyykistys on tuskaa!!

Voi kun mies kohta tulisi...

jatu

Vierailija

Minäkin sanon samaa, mitä moni muukin: ihanaa että olette olemassa!

Meillä on ystävänpäivä ollut täynnä touhua: aamulla kaupoilla ja ulkoilemassa, sitten kotiin syömään ja ystävien luo hetikohta kylään ja sitten vielä mummolaan katsomaan sisustusohjelmat. Venna pärjäsi 5 min autotorkuilla hienosti. Alan jo nauttia tästä päiväunettomuudesta, kun ei tarvitse päivää aikatauluttaa.

Omaa pullottavaa napaa sen verran, että täälläkin vauveli poraa päätään lantioon jollain ihanasti vihlovalla kiertoliikkeellä ja iltaisin supistelee. Liitoskivut ovat vähentyneet (!!!) ja olen päässyt kävelemään paljon enemmän kuin ennen. Kohdun mitta on 5 cm vähemmän kuin Vennaa odottaessa, mutten jaksa uskoa että vauva ois hirveesti pienempi.

Pukemistaisteluun on otettu tarrapalkinnot käyttöön ja hyvin on tepsinyt. Toki MINÄITTE pukee edelleen ihan omaa tahtiaan, muttei raivoa eikä juokse koko ajan karkuun muihin puuhiin.

Tiiviille HURJASTI ONNEA huomiselle, toivottavasti käynnistys puree napakasti ja saat hyvät kivunlievitykset. Itse oon taas menossa MUKA luomuna - hahhaa - katsotaan sitten uudelleen kun ne kivut kunnolla alkavat...

Nyt iltapalalle ja sitten Greyn anatomia. Kaksi hyvää kirjaakin on kesken, nautin nyt täysillä mahdollisuudesta lukea kun kohta se autuus luultavasti on muisto vain....

- tea, rvk tasan kaksi vähemmän kuin Tiiviillä eli 36+6 -

Vierailija

Ihanaa että ootte olemassa! Olis aika yksinäistä päivisin, mut onneks on nämä pinot, ei päästetä niitä kuihtumaan!

Leannalle, Tiiviille ja Tealle jaksuja raskauden loppumetreille! Eikös tiiviin käynnistys ole huomenna? Onnea ja tsemppiä matkaan, jännitän täällä sun puolesta niin kuin varmaan moni muukin.

Meidän kaverit sai lauantaina pojan, kolmisen vkoa etuajassa, mut silti oli 3230g ja 50cm et äidin kannalta oli hyvä et tuli ajoissa... tää äiti on siis se, jolla niin pahat liitoskivut et joutui kainalosauvoilla kulkemaan. Pikkusella vaan oli verensokerit niin matalat että joutui 3vrk olemaan lastenosastolla, nyt on päässy äitinsä viereen :)

Idan kanssa on taas hankalampi vaihe, vaikka miten yritän huomioida tyttöä ja tehdä sen kanssa kahdestaan kaikenlaista. Nyt Ida onkin puistossa, tuo puistotäti-toiminta on kyllä loistavaa, tässä parissa tunnissa ehtii tehdä paljonkin (kuten surffailla täällä), eilen käväsin äkkiä kaupungilla ostamassa Aarolle oman vauvakirjan ja valokuva-albumin. Piti ostaa myös vaatteita, mut sit Aaro heräs ja loppuaika menikin syömiseen... no mut jos niitä vaatteita kattois sit tänään illalla, Ida on taas kasvanu ihan hurjasti!

Ääh, häläristä kuuluu ähinää, eikö tuo poika vois nukkua joskus muutakin ku pieniä pätkiä? No yö meni onneks jo 3h pätkissä... Edelleen Aaro nukkuu päivällä n. 5-6 unet, joista neljät on kestoltaan 5-30min, ja kaks kertaa sitten 1½-2h... kaipa ne siitä ajan myötä pitenee, tai sit jos poika alkais viihtyä lattialla niin saatais samalla Idan kanssa tehtyä vaikka palapelejä tms. No onnistuu ne toki yksikätisenäkin, Aaro vaan rupeaa olemaan niin iso et on hankala se sylissä leikkiä... Luulen et Aaro on jo isompi mitä Ida oli 3kk vanhana, ja poika ei oo vielä edes 2kk! 62/68cm vaatteet on käytössä, Ida käytti niitä puolvuotiaana!

Miksen mä muista taaskaan pinosta mitään??????

Petra, Ida ja Aaro

Vierailija

Voiko asian kökömmin ilmaista :0

Mahtavaa, että tämä porukka on olemassa. Tuuletus meille kaikille!

Leannalle ja perheelle paranemisiä. Komea on syyspojun nimi. Olisin pitäny siitä niin, että ois annettu meilläkin jommalle kummalle nuoremmista, mutta ei " sopinu sarjaan" .

Tiiviille rauhallisia yöunia ja Leannan sanoin lempeää synnytystä!

Laitoin muuten s-postia.

Tänän oli muskari, huomenna kerhopäivä.

Ynis. Aftabseja saa kullemma nykyään ilman reseptiä ja ovat vissiin hyviä, vaikkakin kalliita. Siis jos suussa on vielä vaivaa. Ite suosittelen yhä suolavedellä kurlaamista. Desinfioi ja puuduttaa tavallaan. Itellä ei noita juttuja juuri oo ollu, muttta miehellä senkin edestä.

Ajattelin,e tei auta rueta etukäteen pelkäämään, vaan kun saatiin kalaa, kokeilin antaa sitä Iikalle. Mun syömänä ei oo haitannu, mutta nyt tuli löysät kakat ja ihottumaa. Just sanoin miehelle, että pitäiskö mennä sinne yksityiselle taas käymään, että sais jotain ohjeita, miten kannattaa edetä ja jos vaikka ihotesteissä näkyis jotain, ettei tarvis arvailla. No, reaktiot ei kyllä oo mitenkään rajuja,että en tiedä sitten.

Töks,töks

T@hti

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat