Onko miesten tunneskaalassa muita sävyjä kuin panetus ja rakastaminen?

Vierailija

Siis jos panetus on ihan fyysistä panetusta ja rakastaminen on halua jakaa koko elämä.

Mitä tähän väliin mahtuu? Meillä naisilla nimittäin siihen mahtuu todella paljon. Tykkäättekö romanttisesti, oletteko lätkässä? Haaveiletteko?

Kysyn tätä pelkästään hyvällä, sillä kiinnostaa teidän putkiaivojen värisävyt. :)))

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

on tärkeää ainakin minulle, ehkä tärkeämpääkin kuin vaimolle. Ja tuo panetus ja rakastaminenkin menevät aika lailla päällekkäin, noin tunnetiloina jos kohta myös kirjaimellisestikin ;)

MEitä miehiä ja naisia on niin kovin monenlaisia, ex ei romantiikasta perustanut, reipasta panoa säännöllisesti niin pysyi tyytyväisenä. Minulle läheisyys, romantiikka ja runsas seksi ovat kaikki tärkeitä.

t. mään

Vierailija

niin. Tämän dilemman kanssa minäkin painiskelen. Alan jo uskoa, että elo on näinkin mahdollista vaikka jokin aika sitten tuntui, että ei ole. Aika rankkaa ja kummallista joutua miettimään kaikkia arvojaan ja elämäänsä uudestaan.

t. mään, tsemppiä kaikille samassa tilanteessa oleville

Vierailija

unohtaa, huonolla menestyksellä :(

Yritän nyt vain selvitä asiasta, en tiedä miten. Ehkäpä en ollutkaan yksiavioinen kuten aina ennen kuvittelin, vaan polygamia olisi se oikea ratkaisu. Valitettavasti ei Suomessa onnistu laillisesti...

mään

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

niin. Tämän dilemman kanssa minäkin painiskelen. Alan jo uskoa, että elo on näinkin mahdollista vaikka jokin aika sitten tuntui, että ei ole. Aika rankkaa ja kummallista joutua miettimään kaikkia arvojaan ja elämäänsä uudestaan.

t. mään, tsemppiä kaikille samassa tilanteessa oleville

sitä siis.

Vierailija

Sisimmässä myllertää edelleen, mutta koetan olla ottamatta sitä liian vakavasti. Mites sinulla?

Hyvää ystävänpäivää sinullekin!

t. agentti

Vierailija

Mitä voi perheellinen ihminen tehdä kun on rakastunut toiseen varattuun? Tunteet ja järki vie eri suuntiin. Pitääkö tunteita vastaan taistella koko loppuikänsä? Biologia käskee lisääntymään uuden kumppanin kanssa ja toisessa vaakakupissa on kohtalaisen hyvä perhe ja lapsen paras. Nämä tunteet vievät ns. oikeasta elämästä elämänilon ja keskittymiskyvyn. Eikä tunteilleen voi mitään, niin se vaan on.

Vierailija

rakastaminen on halua jakaa koko elämä.

mitä väliin mahtuu??

mutta rakastamiseen kuuluu

- himoitsemista

- palvontaa

- onnellisuutta

- yllätyksiä

- toisen onnelliseksi tekemistä

- antautumista

silloin kun rakastaa niin rajat häipyy taivaan rantaa ja antautuu rakkauden pauloihin ilman estoja

mici65(a)luukku com

Vierailija

Olisipa käytännössä mahdollista, niin minunkin ongelmat olisi sillä ratkaistu ;) Rakastan kahta miestä.

N31

Vierailija:

Lainaus:

Aika mielenkiintonen se eilinen Nelosen dokkari. :) Kaikki on mahdollista...

N30+

Vierailija

edes optio tällä hetkellä ja tuskin myöhemminkään. TArkoitin sitä, että rakastan vaimoani ja rakastan myös toista naista. Nyt näyttää jo siltä, että ehkä tulevaisuudessa häämöttää tuskatonkin aika. Jatkan dramaattisella linjalla ja totean, että tiedän nyt, miltä kiirastulen lieskat maistuvat. Micin kanssa olen ihan samaa mieltä, että rakastaminen on halua jakaa kaikki. HAluan tätä todella, enkä ikinä aikaisemmin uskonut, että näin olisi mahdollista tuntea kahta naista kohtaan. Elämä opettaa näköjään minua nöyräksi oikein raskaalla kädellä vielä näin keski-iässä.

Kiitos sympatiasta, sille on tarvetta.

samoja pohtineet voivat minullekin laittaa meiliä jos tuntuu fiksulta ajatukselta, osoitteesta sakari piste sakkeus ät suomi24 piste fi saa silloin tällöin kiinni

t. mään

Vierailija

kysymästä, hengissä olen vielä selvinnyt. Mutta en voi väittää, että tilanne tai mieli olisi rauhoittunut. Suureksi ihmeekseni olen huomannut rakastavani kahta ihmistä eli ns. liemessä olen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat