^^^Lokahaaveet ystävänpäivään<3 ^^^

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hyvää ystävänpäivää kaikille:)!!!!

Kommentit (8)

Vierailija

..ekan kerran pinon ite:D

tein testin.se oli nega.menkat alkaa,tunnen sen.vituttaa.

onneks on se lääkäri parin vkon päästä,että pääsee tutukimuksiin missä mättää!

kaikille jäljelle jääneille plussa onnea+++ mä ehkä taustailen vaan kun se täti tulee kuitenki!

:( surullinen hyntty kp.24/24-28 yk10 dpo10

Vierailija

Kiire päivä ollu ettei oo ehtiny omaa napaa pahemmin onneks tutkia :)

Taasen tuli iltapäivällä huimaus&yökötys olo, mut muuten ei oo tänään (muistaakseni, huomatakseni) oireita ollu.

En tiiä kumpaa tässä odottais testin tekemistä vai tädin tulemista... no lauantaina viimestään tietää.

Iltojen jatkoja

Kiti kp 29/~30

Vierailija

Negasta pahoittelut hyntylle - mutta tosiaan voihan se vielä muuttua...

Ja kaikille tasapuolisesti plussasäteitä +++++++++++

Onhan taas viikonlopun jännäänijä, nyt ite mukana.

Vierailija

En oo pitkään aikaan kirjotellu, mut oon kuitenkin käynyt lueskelemassa täälä lähes päivittäin. Viime viikolla tais tulla aika paljon plussia. Onnittelut kaikille! Tietysti pahottelut tädin kiusaamille.

Itse sain herkkään testiin haamun jo maanantaina (kp 24/28), mut en uskalla luottaa siihen vielä. Testaan viimeistään lauantaina uudestaan. Oireita on ollu jo jostain kp 19-20/28, rinnat hellänä ja alamaha on välillä turtana ja välillä vihloo.

Heko82 kp 26/28

Vierailija

Pahoittelen Hyntty, jos todellakin käy kurjasti. Itse yritän pysyä järjissä perjantaihin/lauantaihin saakka. Yritän vielä taistella vastaan, että vielä ole käynyt laskemassa laskurilla seuraavan ovulaation ja toivotun lasketun ajan ajankohtaa...

Voimia kaikille

AJL KP 26/28/ dpo 12

Vierailija

mut niinkuin moni on sanonu, että ei pidä toivoa menettää ennen kuin menkat alkaa!

Hyvää ystävänpäivää täältäkin, tosi harvakseltaan oon käyny ku oon jättäny kuumeilun nyt ihan taka-alalle. Voipi nimittäin olla että saan uuden työpaikan tässä lähiaikoina ja fiilikset on vähän ristiriitaiset tällä hetkellä. Totta kai " yritystä" jatketaan mutta ei niin innolla, jos siis tämän uuden paikan saan.

Nyt ei ole mitään oireita, ei edes niitä tyypillisiä joita jo tähän mennessä yleensä on ollut kasa päin :)

Tsemppiä vielä kaikille loppupään lokakuisille, otetaan tälle ja ens viikolle vielä monta plussaa!!++++++

CalZal kp 26/28-33

Vierailija

Moikka!

No harmi sentään ku HYNTYLLÄ näytti negaa :( Mutta kyllä se voi vielä plussaksi muuttua, paljon peukutuksia sinne!!! Ku tuo sinun kiertosi voi olla nyt lähemmäs 28 päivää.

Mulla ei oireita nyt ollenkaan :( Välillä tuntui tänään kyllä menkkamaista jomotusta ihan hetken aikaa...Mutta muuten ihan normi olo. Pöh sentään! Haluan sen plussan nyt!!! En meinaa kestää tätä piinaa. Ku tulis vaan selkeitä oireita nyt, olis helpompi uskoa edes vähän siihen plussaan!

Esikoisesta mulla alkoi mahaa nippailemaan kp 24 tienoilla ja kp 27 plussasin :) Siitä on nyt tasan 2 vuotta, kun silloin oli ystävänpäivä, niiiisk!!! Aina muistan tämän päivän! Niin ihana se oli!

Missäs vaiheessa muilla piinailijoilla mennään, HUHUUU!!??!

Emelie 22/24-27(32) yk2

Vierailija

Toivottavasti ystävänpäivä on ollut mukava kaikilla kanssakuumeilijoilla ja piinailijoilla :) Meillä juotiin suklaakakku-kahvit lasten kanssa, mutta siinäpä se ystävänpäivän vietto olikin.

Olo ei ole muuttunut. Edelleen jomottaa menkkamaisesti alavatsassa. Tänään on tosin kuvaan liittynyt vasemman munasarjan nippaisut, se on taas aika outoa.....Koko päivän olen ravannut vessassa tarkistamassa joko joutuu tätiä tapaamaan....olo on masentunut, kuten aina ennen kuukautisia. Eli ei juurikaan naurata nämä oireet. Eikä enää ole minkäänlaisia raskausoireita..... Jotenkin sitä luuli ja odotti, että kolmaskin lapsi tulisi helposti, kun molemmat aikaisemmat nappas ekasta kierrosta...nyt ei sitten näytä yhtä helpolta.

No, jos tätiä ei näy niin lauantaina pääsee testaamaan....toivottavasti päästäis kaikki viikonloppuna testaamaan ja vielä oikein tuplaviivoilla :)

myrskyruusu 27/28 yk.3

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat