minkälaisia järjestelyjä teillä eronneet on joilla yhteishuoltajuus ??

Vierailija

olemme eronneet mieheni kanssa vuoden alusta , ja nyt pari kuukautta meillä on järjestely ollut sillain , että poika ollut vuoroviikoin kummallakin .

Nyt kuun viiminen päivä on sitten us aika sosiaalissa missä tehdään uusi sopimus ...

pojan isä vaatii tai ehdottaa nyt että poika on hällä kokopäiväisesti ja joka toinen viikonloppu vain mulla ..

sanokaa hyviä järjestelyjä

Kommentit (3)

Vierailija

Jos vanhemmat asuvat lähekkäin ja pystyvät kommunikoimaan, se on lasten kannalta paras malli - ruotsalaisten tutkimusten mukaan. Mutta riitaisille se ei käy.

Lasta riepotellaan paljon pahemmin tuossa käyn-isin-luona-vain-vieraana-mallissa. Siirtymisiä kodista toiseen on siinä enemmän.

Vierailija

Yhteishuoltajuudella ja tapaamisillahan ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

Itse en kyllä omaa poikaani " antaisi" isälleen enkä kyllä suostuisi edes viikko viikko systeemiin. Teidän kannattaa miettiä mikä lapselle on tietysti parasta, mutta minusta keskimäärin ne tapaamismallit, joissa toinen on lähivanhempi ja toinen tapaa psykologien suositusten mukaisesti (ohjeet minusta tuolla yksin- ja yhteishuoltajien liiton sivuilla) on oikein hyaä. Lapsella on selkeästi yksi koti ja kuitenkin yhteys etävanhempaan säilyy. Yritä selvitellä mitä haluat ja ota yhteyttä lastenvalvojaan vaikka puhelimitse etukäteen. Mitään ei tarvitse allekirjoittaa mitä ei halua ja väliaikaisiakin sopimuksia kannattaa tehdä, jos pitkäaikaisiin päätöksiin ei ole valmis tai ei ole varma niiden sisällöstä

Vierailija

tukipuhelimeen ja analysoida niiden kanssa erialaisia vaihtoehtoja. Se on nyt tutkittu, että kauhea ramppaaminen koko ajan edestakaisin tai vuoroviikko systeemi ei ole kauhean turvallinen psykologiselta kannalta lapsen kehitykselle.

Meillä isä ei käy kuin harvoin, ja se sopii mulle. Mä en antaisi omaa kultaani kenellekään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat