onko kellään eroavalla " hölmöjä" ajatuksia?

Vierailija

Meille on ero tulossa ja minusta se on tosi ahdistavaa ja kurjaa lapsen puolesta, ja omastakin osittain. Mieheni ei tosin ole vuosiin kohdellut minua kovin hyvin...mutta lapsen puolesta on tosi paha mieli.

Mutta alkuperäiseen kysymykseen. Tuleeko/tuliko sinulle erotessasi ihan hölmöjä ajatuksia mieleen? Minulle nimittäin tulee sellaisia kuten: no, onpa sitten kaapissa enemmän tilaa kun mies lähtee. Tai: eipähän tarvii enää kattella miehen sukulaisia.

Jotenkin kauhean epärelevantteja ajatuksia tilanteessa ja ihmettelen näitä ajatuksiani.

Kommentit (1)

Vierailija

Ihan varmasti on lähes kaikilla tuommoisia. Mä en esim. sisustanut kotia uudelleen, ainoastaan keittiön pöydän vaihdoin toisinpäin, mut siitä muistan nauttineeni ihan hirveästi että sain miehen kymmenet 46 koon kengät pois eteisestä. No eipä sitä lystiä kovin kauan kestänyt, kun nykyäänkin siellä on paljon kenkiä (ja mä tietty olen miestä vielä yllyttänyt monien kenkien hankintaan, kun musta kengät on tärkeät olla hyviä ja niissä pitää olla vaihtelua), mut onneksi sentään sentin lyhyempiä, kun miehen kengänkoko on 44 ;-)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat