MIES =((!! Helskutti, etta arsyttaa! Ollaan molemmat kotna ja olin lahdossa vilkkaan puolitoistavuotiaan kanssa perhekerhoon. Ja mies kavel...

Vierailija

No, kävikin niin, että eskarilainen joutui jäämään kotiin flunssan takia. Mun mies ei voinut siirtää kävelylenkkiänsä iltapäivään, VAAN MÄ JÄIN molempien lasten kanssa kotiin!! Hei, miettikääs tätä. Me ei päästy kerhoon (joka on kerran viikossa) sen takia, että mies halusi mennä lenkille samaan aikaan?!?!!

Mitä v***a tää oikein on??????? Mitähän seuraavaks vois odottaa =0?

Lisää itsekkyyttä ainakin, mut mitä teen ton ukkelin kanssa, kun on noin saamarin terävä =(?

Kommentit (14)

Vierailija

Mutta, oletkin sitä mieltä, että omapa on vikas, jos ukko käyttäytyy kuin porsas. Mä en vaan usko tuohon teoriaan, että on mun vika, kun tuollaisen retaleen valitsin ja vielä muksuja tein, että kannanpa nyt murheeni ja syytän itseäni, joopajoo. Nielaisisitko sinä vaan harmisi?

Vierailija

se on ihan sun omaa syytäs kun sallit tommoisen! mä olisin ainakin vaan ilmottanut miehelle että me lähdetään nyt kerhoon, heippa! en olisi edes kysellyt siirtäisikö lenkkiään! sehän on ITSESTÄÄNSELVÄÄ että mies jää kotiin eskarilaisen kanssa! kyllä luulis tietävän vastuunsa kun on kerran vehkeensä mennyt sinuun aikoinaan tunkemaan!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat