2 vuotta, 84 cm ja vaatteet kokoa 70-80 cm

Vierailija

Millä saa vanhemman tajuamaan, että se pukee lapsensa liian pieniin vaatteisiin!

Hihat loppuvat kyynärpään ja ranteen puoliväliin, paidanhelma peittää navan. Nilkka vilkkuu joka pöksyistä, vaikka housunvuotärö on aina lantiolla. Talvipuvun lahje peittää kuoman suun kun nätisti seisoo paikallaan, mutta ulkona touhutessa lahje nousee aina kengän yläpuolelle - ei puhettakaan, että edes parikymmensenttiseksi venyneen jalkalenkin saisi kengän ympäri.

Kommentit (9)

Vierailija

...kun kerta haaveillaan toisen auton ostoa ihan lähiaikoina. Vai laitetaanko auto lasten vaatteiden edelle monessakin perheissä?

Vierailija

omien lasten 92 cm:n pukua lapsen päälle. Se on iso, mutta periaatteessa voisi käyttää senkin kokoista pukua. Että jos vaikka ostaisivat jo valmiiksi ENSI talveksi puvun ja alkaisivat käyttää sitä nyt.

Vierailija

Olen sanonut pukiessani että tämä paita on kyllä aivan liian pieni, olen sanonut ulkona että tuo puku pieni. Ulkopukua eivät osta enää tälle talvea kun talvea on niin vähän jäljellä!!! Onpa kumma että lapsi ei oikein ulkona viihdy...

Vierailija

Eikö kukaan muu ole törmännyt ystävissään samaan. Miten saa kerrottua?

Lapsi ei käy päivähoidossa, muuten varmaan sieltä olisi jo sanottu.

Vierailija

Mutta kun en uskalla enää suorempaan sanoa. Siis mun pitäisi seuraavan kerran sanoa se niin suoraan, että menisi jo tinkaamisen tasolle.

Vai olenko sittenkin liian arka? en vaan millään halua loukata.

Kai se on niin, että kun minusta olisi tosi noloa pitää lapsi niin pienissä vaatteissa, en sitten uskalla sanoa sitä tarpeeksi lujaa. Ehkä ne vanhemmat eivät vaan tosiaan tajua, milloin vaate on pieni lapselle ja miten ilkeää lapsen on niissä olla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat