Poikavauvojen aidit, miten saatte vaipat pitamaan niin, ettei ole aina jostain kohdasta vuotanut ja vauva ihan marka. Varsinkin oisin tuska...

Vierailija

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Voisiko iltajuomista jo vähän vähentää, ts. antaisit vaikka puuroa tai velliä illalla, niin ei tulisi tankattua nestettä NIIN paljon yötä vasten. Ja tosiaan yksi koko isompi vaippa toimi myös meillä hyvin. Ja EI housuvaippaa, niitä ei ole edes suunniteltu pitämään pissoja sisällään makuuasennossa.

Vierailija

isommalla kannattaa käyttää ihan housuvaippoja. Meillä loppui yökastumiset kuin seinään, kun alettiin käyttää housuvaippoja. Tietenkin pippelin asettelussa kannattaa olla tarkkana. :)

Vierailija

Tällä hetkellä Käytössä Lidlin vaipat. Ovat mielestäni parhaita. Silti vaihdan kerran yössä. Silloin kun menen itse nukkumaan.

Vierailija

monta kertaa yössä. Esikoisella tiukasti käytin niitä, kun olin jotenkin päättänyt, että ne ovat parempia.

Kuopuksella vaihdoin Liberoon ja ongelma hävisi. Koskaan ei vuotanut.

Vierailija

Sitten kun olin kokeillut koko arsenaalin lävitse, sain siskoltani vinkin laittaa yöksi yhtä kokoa isompi vaippa. Johan loppui yökastelu!

Vierailija

Ja vähän pidempäänkin muistaakseni. Liberot meilläkin sitten myöhemmin piti hyvin. Vasta kun vauva enemmän alkoi liikkua öisin otettiin Pampersin Active Fit käyttöön ja kun se alkoi vuotaa niin sitten otettiin seuraava koko.

Vierailija

eli alkoi falskaamaan kun vaihdoin suurempaan ja ostin vielä paketin pienempiä, niin falskaus loppui ja poju oli kasvanut sen paketin aikana sen verran, että sitten ne suuremmat ei enää falskanneet.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat