Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pätsillä ei ole enää mitään mahiksia jeee jeeee

Vierailija

tuomarit eivät valitse häntä jämäryhmään koska on liian ylimielinen ja tuo uskoaan esille joka tilanteessa (joka lähetyksessä jeesustellut jotain).

Varma tieto. Vähänkö oon tyytyväinen

Kommentit (12)

Vierailija

Mitä toisen usko sua haittaa? Pätsiä on Asko kerran sanonu ylimieliseksi, ja sitä sinä toistat. Asko on sanonut muillekin kaikkea roskaa ja siitä ei paisuteta. Pätsi on onnellinen mies kun tietää olevansa Jumalan lapsi, eikö rauha näy silloin? Tuo kisan voitto ei ole mitään verrattuna uskon palkintoon, en sääli Pätsiä!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

tuomarit eivät valitse häntä jämäryhmään koska on liian ylimielinen ja tuo uskoaan esille joka tilanteessa (joka lähetyksessä jeesustellut jotain).

Varma tieto. Vähänkö oon tyytyväinen

Olet todella säälittävä ihminen. Jumala kuitenkin rakasti sinua niin paljon, että lähetti ainoan poikansa kuolemaan sinun syntiesi tähden. Me ollaan kaikki yhtä rakkaita Jumalalle, sinä ja inhoamasi Pätsi myös. Meillä on valinta. Pätsi on valinnut Jumalan, entä sinä?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

taitaa vituttaa ja rankasti että Pätsi ei pääsekään jatkoon: huono laulaja ja RUMA ja niin ylimielinen

Olen uskova ja kannatan Aria! Hieno ääni ja on ihan ylivoimainen muihin verrattuna. Oliko yllätys? Nää maailman kisat on aika vähäpätösiä kuitenkin verrattuna tuleviin konsertteihin taivaassa.. voi että mä odotan!

terv. 5

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Lääkärin ammatissa tienaa mukavasti, ja usko tuo toisenlaista rikkautta elämään (niin oletan, itse en ole uskossa).

Uusimmat

Suosituimmat