Voiko lääkärin arvioon sukupuolesta luottaa, ultrattu siis rv 25. Ja tyttöä veikkailtiin... Ultraan jouduin vuodon vuoksi.

Vierailija

Kommentit (9)

Vierailija

Rakenneultrassa paljastui että saan tytön ja lääkäri oli niin varma että lupasi ostaa kaikki tavarat pojalle mitä kerkeen tytölle hankkia. Se kuvasi vauvani ja selitti että tästä näkee, ihan selvä tyttö =) Minun piti pyöritellä kuvaa hetken ajan ennen kuin tajusin mikä on mikä, hih ja kyllä tyttö syntyi..

Pojalta kävin erillä ultraajalla eikä se ollut niin varma mutta pojaksi veikkasi ja tämäkin piti sitte paikkaansa.

Mutta yhdelle mun kamulle kävi niin että sanottiin vauvan olevan poika mutta sieltä syntyikin tyttö=)

Vierailija

olevan luvun kuullut, siis noiden arvioiden onnistumisesta. Meillä on kaikki olleet niinkuin on uskottu, mutta tosiaan ihan varma ei voi olla.

Vierailija

Ja joka kerta kysyin, että kumpiko se on. Lääkäri sanoi, että vasta 30. viikon jälkeen voi sanoa varmasti. Ultrattiin sit viikolla 32. ja lääkäri sanoi, että poika täälä on. Ja poika syntyi :) Lääkärit olivat yliopistollisen sairaalan erikoislääkäreitä jotka mua ultrasivat, niin että kaipa nuo jotain tietävät.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat