Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nopeasti tulit raskaaksi, jos ette " yrittämällä yrittäneet" , vaan annoitte " tulla jos on tullakseen" ?

Vierailija

Tulipahan vaan tällainenkin mieleen. Siis tarkoitan niitä, jotka eivät harrasta seksiä joka toinen päivä tai eivät jaksa miettiä milloin on ovulaatio yms. Itselläni näin menetellen kesti 9kk. Nyt vaan mietitään toista lasta ja mietin, että pitäiskö nyt aloittaakin aktiivinen yritys :).

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Se on ihan helvetin upeaa, että olette raskautuneet heti!!! Te olette niiiin paljon parempia naisia, kuin me muut. Ja teidän meihenne ovat oikeita mahtisonneja, miesten aatelia!

*taputtaa*

Ap:lle, meillä kolmatta raskautta yritetty jo pidemmän aikaa tulee-jos-on-tullakseen, mutta ei ole vielä tullut.

Vierailija

Tuo ei päde ainakaan muhun :). Jätettiin ehkäisy jo 5 kuukautta sitten ja ensimmäiset sekä toiset menkat siitä tulivat reilusti etuajassa - kierto oli siis vain 15 päivää! Nyt on tasoittuneet, mutta ei todellakaan jääneet hetkeksikään pois.

Vierailija

Kuka täällä on lesottanut? Kaikki ovat tähän mennessä vain vastanneet kysymykseen. Mutta sun mielestä vain pitkään yrittäneet saavat vastata..?

Vierailija

tavallisia naisia.

Oman tuttavapiirini perusteella sanoisin että iso osa naisista tulee raskaaksi heti, ja pieni osa joutuu yrittämään pitkään. Tästä sitten saadaan keskiarvot. Meillä neljä lasta, joista kolme on tullut eka kierrosta, yksi toisesta.

Vierailija

Normaalihedelmällisistä (pareista) naisista 75% on raskaana kolmen kuukauden yrityksen jälkeen, jos yhdynnät on suurinpiirtein ajoittanut oikein.

Ärsyttävää, mutta ei luonnonoikkuja :(

Vierailija

Mut mä tulin raskaaksi molemmilla kerroilla heti ekalla kierrolla. Itse uskon että sillä voi olla vaikutusta etten koskaan ole käyttänyt mitään hormonaalista ehkäisyä, ei tarvinnut mitenkään " palautua" . En tiedä.

Tai sit mä oon niin mahdottoman hehkeän hedelmällinen tai mieheni on sellainen sonni että ;-DDD

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat