Quinny Buzz, meneekö ainoina rattaina?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli pärjääkö noilla Suomen talvessa, vai ovatko vain " kaupparattaat" ? Ja kokemuksia käytöstä.

Kommentit (6)

Vierailija

kevyet työntää ja istuin reilun kokoinen,olen myös tilanut tavarakoriin niihin.Meillä on käytetty samanaikasesti scoottereita ja buzzeja on pidetty lähinnä kauppareissulla mutta siis tyytyväisiä ollaan oltu.

Vierailija

En oikein usko et menevät ainoina, koska se eturengas on niin pieni. En ainakaan osaa kuvitella, että sillä voisi käydä talvella lumessa ja sohjossa pitkillä kävelylenkeillä. Veikkaan, että jos vauvan kanssa ei pääse ulos, niin voi tulla seinät niskaan.

Mä olen meinannut, et meille tulee Quinnyn Speedit vaunuiksi/rattaiksi. Niissä sen verran isot nuo kaikki pyörät.

Kokemusta ei siis ole kyllä kummastakaan, mut kokemusta on kyllä eri kokoisista renkaista rattaista. 22 cm suurilla päästiin oikeastaan aika hyvin kaikki kelit, mut sitä pienempiä renkaita en uskaltaisi ottaa ainoisiin rattaisiin.

Vierailija

Meillä oli Buzzit elokuusta tammikuuhun, ja ne olivat aivan sudet. Jarrut hajosivat päivän käytön jälkeen, seuraavaksi hajosi kääntyvän etupyörän lukitus, sitten irtosi rungosta joku pultti ja rattaita ei voinut käyttää ollenkaan. Viat toki korjattiin, mutta meni alle puoli vuorokautta, ja pultti irtosi taas, etupyöräkin oli rikki pari kolme kertaa. Rattaissa istui ostohetkellä 8 kk ikäinen lapsi, eli ei voinut olla kyse siitäkään, että olisin kuljettanut niissä liian isoa lasta... sitä vaihtoehtoa meinaan myyjä meille esitti!

En tiedä, osuiko meille ns. maanantaikappale, mutta en saanut kovin hyvää kuvaa Buzzien laadusta. Olen kuullut muiltakin samaa: yleisesti ottaen Quinny on ihan hyvä merkki, mutta Buzzien joukkoon mahtuu liian monta maanantaikappaletta.

Buzzit (silloin kun olivat ehjät) olivat ihan kivat kaupunkikäytössä, asfaltilla ja ostoskeskuksissa. Soratiellä tai lumessa ne eivät kulkeneet mihinkään. Niissä ei ole tavarakoria, minkä takia ne eivät ole kovin hyvät shoppailurattaat.

Oman kokemukseni perusteella en suosittele. Palautin rattaat sinne mistä ostinkin, kädenväännön jälkeen suostuivat purkamaan kaupan ja sain rahani takaisin. Nyt meillä on shoppailu- ja kaupunkirattaina Brion Ponyt, joista tykkään todella. Niissäkin vaan on harmillisen pieni tavarakori ;)

Vierailija

.. kyseiset rattaat. Meille siis tulossa 2007 malli. Meille myös tulossa ihan tavalliset Emmaljungat, joten nuo buzzit on ihan vaan " matkaratas" käytössä. Lähinnä ajattelin juuri shoppailu rattaina. Tilasin niihin erikseen vielä tavarakorin. Ja varmaan suurinpana plussana oli yhteensopivuus Maxi Cosin istuimen kanssa.

Vierailija

... www.mypram.com :sta. Mä kävin kanssa ihailemassa ensin paikallissa kaupassa ja sitte tilasin saksasta. Saatiin yli 100¿ halvemmalla. Meille tulossa tod.näk iso lapsi, joten ei varmaan ole kauaa käytössä. kuomu kuitenkin nousee vartta ylöspäin että pää mahtuu paremmin. Jalkatila loppuu varmaan ekaksi. Mutta ne oli vaan niin ihanat ;)))

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat