Apuja! Neuvokaas tyhmää

Vierailija

.

Kommentit (8)

Vierailija

katsomaan tilannetta kotona, mutta jos väen väkisin haluat lähteä nyt, niin tavalliseen päivystykseen.

Itselläni muuten alkuraskaudessa kaksi rajua vuotoa ja sängyssä tuhisee puolivuotias vauveli. Kummallakin kerralla olin päivystyksessä ultrassa.

Vierailija

höh, teksti jäi pois.

Siis, semmonen ongelma, että olen ehkä saanut keskenmenon (verta tulee) tai sitten en, mihin mun tästä pitäisi soittaa?

Haluisin siis että ultrattaisiin, mutta en tiedä mihin niistä monista sairaalan numeroista pitäis soittaa ja varata aikaa.

Vierailija

tiedän monia joilla on ollut vuotoa/ pientä kipua alkuraskaudesta ja melkeimpä aina kaikki on ollut kunnossa!! sehän voi johtua myös siitä että raskaus tosiaan on niin alussa ja jos on kyse ensimmäisestä raskaudesta niin kuukautisten alkamis ajankohtana voi tulla tiputtelua..

tsemppiä...:)

Vierailija

Kiitti vastauksista. Taidan soittaa huomenna.

Ei ole tarvinnut särkylääkettä ottaa kipuun eli ei se niin paha ole, mutta olisihan se kiva tietää mitä tuolla tapahtuu.. Viikkoja on alle 7, en ihan tarkkaan tiedä.. Eihän sitä sikiötä ehkä tässä vaiheessa näe mutta näkisikö ne siellä jos tuolla munasarjassa on jotain häikkää, kasvain tms.

Vierailija

siis kannattaa soittaa äitipolille..jos eivät vastaa niin tähän aikaan kannattaa mennä päivystykseen josta sitten ohjataan äitipolille...

Vierailija

Ei mulla tässä ole hengenhätää. Nyt on tullut verta vain vähän mutta alkuviikosta tuli enemmän. Oikealla puolen tuntuu inhottavaa jomotusta. Ois varmaan hyvä tarkistuttaa nuo munasarjat samalla kun ne noin oireilee.

Voinko siis soittaa äitipolille vaikka en ole muten vielä neuvolaan ilmoittautunut?

Vierailija

jos on kivia kipuja tai vuotoa niin tottakai voi soittaa polille vaikka ei ole ilmoittanut neuvolaan...voithan soittaa sinne polille ja kysyä niiden mielipidettä mitä sun kannattaa tehdä..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat