Vierailija

nimim. maailman surkeimman lapsuuden viettänyt

Kommentit (15)

Minullakin on nuo kaikki, mutta en mieti, olenko onnellinen... ehkäpä juuri siksi, että minulla ei ole kamalaa lapsuutta. Minusta tämä " kaikki" on luonnollista ja itsestäänselvää - vaikka elämän traagisen puolen ymmärränkin.

Minulla on tyhjätasku mies joka rakastaa minua yli kaiken ja jota minä rakastan. Meillä on kaksi tervettä ja kaunista lasta joita hoidan kotona kunnes nuorempi täyttää kaksi. Tulomme ovat niin pienet että saisimme sossusta noin 350e kuukaudessa helppoa rahaa, mutta me emme halua elää yhteiskunnan rahoilla siipeilijöinä.

Olemme kaikki terveitä, meillä on riittävästi ruokaa pöydässä vaikkei sisäfileisiin rahaa olekaan, kuljemme ehjissä ja puhtaissa kirpputorivaatteissa ja rakastamme kaikki toisiamme valtavasti. Olen onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joten hedelmöityshoidotkin ovat poissa laskusta.

Noh, tässä ihaillaan naapureiden onnea, yli 200 neliön taloa ja kakaraparvea ja koiraa....

ihan itse pilaamani nuoruuden ja varhaisaikuisuuden..

Tänään olen kuitenkin onnellinen, kiitos ihanan mieheni ja lasteni ! Toisaallakin voisin jo olla...you know !!

Minäkin olen viettänyt surkean ja väkivaltaisen lapsuuden enkä olisi ikinä odottanut elämältä tällaista mitä minulla nyt on. Ihana mies, 3 lasta, rahaa, uusi hieno talo. Olen onnellinen ja arvostan tätä suuresti, tiedän että voisi olla toisinkin.

Lapsuudenkotini oli varakas, mutta nyt olen köyhä kuin kirkonrotta. Ei omaa asuntoa tai autoa, vain opintolainaa maksettavana ja pienet tulot. Ja kerta kaikkisen köyhä mies. Mutta osittain olen valinnut tämän. Olen halunnut panostaa opiskeluun ja sitä olenkin tehnyt paljon. Olen tyytyväinen kun tullaan toimeen aina kuukausi kerrallaan, mutta varsinainen tyydytys tulee siitä, että olen saanut paljon tietoja ja taitoja, joiden kautta ymmärrän elämääni ja maailmaa ylipäätään.

Nyt aikuisena, komen lapsen yksinhuoltajana haluan antaa samanlaisen lapsuuden heille. Ja itse olen onnellinen siitä että lapsenikin ovat onnellisia. Nautimme arjen pienistä hetkistä, yhdessä ruoan laitosta, askarteluista, ulkoiluista, ylipäätään yhdessä olemisesta. Olen suht hyvin toimeentuleva, mutta raha ei tuo minulle onnea, vaan lapset ja heidän onnelliset kasvonsa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat