Seuraa 

Pitäis löytää hyvät äitiysuikkarit jostain, mutta mistä?

Auttakaa avutonta ja laittakaa netti kauppoja ja tavallisia mistä niitä löytää..

Lindex:n oli niin kamalat, ettei niitä viittinyt ostaa...

Pakko päästä uimaan!!

Kommentit (6)

Aika jarkyt ovat kylla mutta ajattelin, etta eipa niita tule montaa kuukautta kaytettya (eika sinansa etta rintani olisivat mahtuneet mihinkaan anitan tms uikkareihin) ja vedessahan ne paalla ollaan.. Ellet sitten meinaa keimailla altaan reunalla masusi kanssa ;-). Mutta joo, huomasin kanssa etta valinnan varaa ei varsinaisesti ollut.. :(

Edessäni on juuri Anitan pikkukatalogi, jossa makeannäköisiä uikkareita, joilla on taatusti hintaakin. Vaan laatu kai maksaa! Eli Anita-tuotteita myyvistä liikkeistä saa näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä olen käynyt uimassa äitin uikkareilla. Se on ostanut jostain urheiluliikkeestä sellaset uikkarit jotka näyttää kokouikkarilta mutta on kahdessa palassa. Siis ikään kuin toppi ja lahkeelliset housut. Mulle ainakina tuo pari kokoa normaalia suurempi oli ihan hyvä. Vielä oli masulle tilaakin ja mahaa voi jättää paljaaksi sitten kun se ei enää kunnolla mahdu uikkareihin.

Piti käydä oikeen tarkistamassa. Näyttävät olevan Everton merkkiset mutta käsittääkseni eivät ole olleet mitkään törkykalliit ja ihan siistin näköset on.

jos mies ei olisi ollu mukana kaupassa olisikin uikkarit varmaan lähteny mukaan, mutta sen ääliön kommentti " ton kun päälles lyöt näytät ihan vyöryvältä rantapallolta" , jätti ne kauppaan..

Oot ihan oikeessa että vedenallahan ne on =)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat