Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jotkut tietyt äidit ottavat aina koko katraansa mukaan näille kutsuille ja paimentavat niitä sitten eivätkä ehdi/malta tutustua esiteltäviin tuotteisiin ollenkaan. En ole koskaan ymmärtänyt tätä!

Jos minä (harvoin) lähden näille kutusuille niin se on mun "omaa aikaa" jolloin keskityn vain siihen esiteltävään tuotteeseen ja hörpin kahvini rauhassa ilman että kokoajan joku kinuaa jotain ovenraossa!

Ja olen silti ihan hyvä äiti... =)

Tuli vaan mieleen tosta ketjusta missä joku oli tuohtunut vauvan tuonnista vanhempainiltaan.

Sivut

Kommentit (26)

kotona. Ja jos ovat, otan omanikin mukaan. Varsinkin lastenvaatekutsuille.

Mutta jos kutsut pitää lapseton tai kyse on esim. kynttiläkutsuista, niin jätän lapset kotiin. Tilanteen mukaan siis.

Ja mulla on sen verran isot lapset jo, ettei ne mitään koko ajan kinua, 3 ja 6.

pitäisi ehkä hankkia sitä elämää... Siitähän se varmaan johtuu, että miehetkin tekevät pitkää päivää, kun ei heitä kotona tarvita mihinkään.

Itseäni ei välttämättä häiritse lapset kotimyyntikutsuilla (riippuu toki lapsesta...), mutta en kyllä ymmärrä, miksei jotkut äidit voi ikinä viettää aikaa ilman niitä lapsiaan...

.

Lainaus:

voi olla jollekin niin pyhä tilaisuus, ettei siellä saa lasten ääniäkään kuulua.

Olis ehkä aika hankkia jotain elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onneksi minun ystäväpiirissäni lapsi on tervetullut mukaan kyläilemään ja kutsuille. Lapset kuuluvat mukaan normaaliin elämään, eikä kukaan edes ajattele, että lapsia ei voi tuoda sinne tai tänne.

Kyllä mulla on lapsenvahdille tähdellisempääkin käyttöä kuin jotkin kutsut, jonne ne lapset kuitenkin voi ihan hyvin ottaa mukaan.

Mitä ne muiden lapset sua siellä sitten edes haittaa? Jos olet päättänyt viettää omaa aikaasi paikassa, jossa todennäköisesti on lapsia, niin omahan on valintasi. Mitä täällä valitat!

Mutta mielestäni se on ihan ok etenkin lastenvaatekutsuilla (meillä onkin kohta kotona, ja olen sanonutkin vieraille että voivat ottaa lapset mukaan tai ei, miten haluavat). Nuo kynttiläkutsut jne. ovat tietty vähän hankalampia, kun niissä on usein rikkoutuvaa tavaraa eli ihan pienet lapset ovat kyllä jonkinmoinen riski (eli vahdittava tarkasti).

Se on hyvä tilaisuus lastenkin kokoontua, ja paljonkos ne haittaa, jos lapset leikkii jossain yläkerrassa.

Ja meillä päin suuri osa miehiä on illalla niin myöhään töissä, ettei ne tosiaan oo kotona niitä lapsia kaitsemassa. Ymmärrän kyllä, että monella se lapsenvahdin saaminen on siis helpompaa. Mutta jälleen miljoonannen kerran tällä palstalla: kaikilla ei ole aina lapsenvahtia.

On aika vaikea ostaa arvioon perustuen oikeaa kokoa ja ainakin niillä lastenvaatekutsuilla, joilla minä olen käynyt, on nimenomaan kutsuttaessa kehotettu ottamaan lapset mukaan niin voi sovitella vaatteita.

Lainaus:

Mitä ne muiden lapset sua siellä sitten edes haittaa? Jos olet päättänyt viettää omaa aikaasi paikassa, jossa todennäköisesti on lapsia, niin omahan on valintasi. Mitä täällä valitat!

no onneksi meillä päin on fiksua porukkaa ja tajuaa sen, että lastenpaikka ei aikuisten kutsut ole.

Kyllä mua ottais päähän, kun tarvitsen ja saan lapsetonta-aikaa joku tuo pentunsa sinne

lapsiaan, vaan ehkä siitä, että lapsia otetaan sen takia mukaan joka paikkana, että oppisivat tästä elämästä jotain?

Lapsia on vaikea opettaa käyttäytymään ihmisten ilmoilla, jos heille ei suoda tilaisuuksia harjoitella sitä...

Lainaus:

On aika vaikea ostaa arvioon perustuen oikeaa kokoa ja ainakin niillä lastenvaatekutsuilla, joilla minä olen käynyt, on nimenomaan kutsuttaessa kehotettu ottamaan lapset mukaan niin voi sovitella vaatteita.

joku esittelijä paikalle. Mutta pääasia meille on se tapaaminen ja, että lapset leikkivät keskenään.

Saapahan joku aina "emännänlahjan".

Ja kyllä minustakin se on kivaa omaa aikaa, vaikka en kotiäiti olekaan, noilla kutsuillahan yhdistyy kaksi virkistävää asiaa: shoppailu ja juoruilu. :)

Ja sille, joka ihmetteli lastenvahdin saamista, kerrottakoon, että ainakin meidän piireissä kutsut pidetään iltaisin ja viikonloppuisin, jolloin lapsia kaitsevat isät.

Ei ole kuule helppoa ostaa vaatteita enää kouluikäisille ilman että itse ovat mukana sanomassa mielipiteensä. Ja muutenkin: jos lapset eivät saa tulla LASTENVAATEkutsuille niin onpa aika kummallista!

Kaikkien miehet vaan ei tee säännöllistä päivätyötä, joten ovat sitten illalla töissä just kun niitä kutsuja pidetään.

Lainaus:

pitäisi ehkä hankkia sitä elämää... Siitähän se varmaan johtuu, että miehetkin tekevät pitkää päivää, kun ei heitä kotona tarvita mihinkään.

.

[/quote]

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat