Vierailija

Voiko sen silti laittaa? Onkohan kohdunsuu jo sulkeutunut eli onkohan kivuliaampaa. Pitäisiköhän siirtää ensi kuuhun?

Kommentit (12)

Gyne sanoi vaan viimeksi että laitetaan kuukautisten aikana, että ei satu niin paljoa. Menee kuulemma vähän helpommin. Mut kuukautiset loppui tosiaan eilen, että kai ne sen sinne saa työnnettyä tänään vielä.

Ap

Luin jostain, että pitäisi laittaa viimeistään seitsemäntenä päivänä vuodon alkamisesta. Minulla sattuu kuudes päivä, vuoto lienee jo lakannut. Jännittää vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

laitto ei osunut kuukautisten aikaan. Ensimmäisellä kerralla laitto sattui kamalasti. Oli hidas laittaja. Toisella kerralla pikkasen nipsaisi. Todella taitava ja nopein varmoin liikkein toiminut gyne

Mulla ei olleet vielä edes menkat alkaneet, kun hormoonikierukka mulle laitettiin jälkitarkastuksessa. Eikä sen jälkeen sitten alkaneetkaan ennenkuin pari vuotta myöh kun otatin kierukan pois.

viikko sitten Mirena, ja kolmantena vuotopäivänä laitettiin.

Mulle sanottiin aiemmin kun soitin asiasta,että se pitää laittaa kuukautisten aikaan siksi, että muuten se sotkee hormoonikierron...

NO joka tapauksessa se laittaminen ei mulla tuntunut yhtään miltään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat