Vierailija

Siis eihän kaikkien miehet sellaista tee, mutta osaavatkohan ne naiset aavistaa, joiden miehet tekevät niin? Joskus tekisi mieli käräyttää nämä flirttailijat ja pettäjät. Onhan niitä naisiakin tietysti olemassa, jotka pitävät peliä vieraiden miesten kanssa...

Omasta miehestänikään en ole täysin varma, miten hän käyttäytyy kun minä en ole paikalla.

Kommentit (17)

On söpö ja niin mukava ja huomaavainen, että usein naiset kuvittelee miehen yrittävän jotain. Pari kertaa on sitten tullut joltain naispuoliselta työkaverilta tooosi flirttaileva sähköposti, ja mies on ollut ihan ihmeissään. No, ei haittaa mua yhtään, munhan tuo ihanuus on :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta niin teen itsekin. Eihän flirtissä mitään pahaa ole, sen ei tarvitse johtaa mihinkään sen kummempaan. Pettäminen sitten on jo aivan eri asia.

Ja mun mies ei osaa flirttailla, ainakaan perinteisellä tavoin. On ollut aina naisten suosikki, mutta koska on hyvännäköinen, huomaavainen ja miellyttävä perusolemus. Kuitenkin pidättyväinen ja ujo tavallaan.

hän kyllä kovasti väittää ettei tee niin, mutta hän on naisten keskuudessakin suosittu puhelias seuramies, toki luotan häneen kuitenkin ja minusta on kivaa että hänestä muutkin tykkää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat