Vierailija

Sain hiljattain tietää sukuni synkän salaisuuden:

äitini on mielisairaalassa ja kaikki juontaa hänen sänsä seksuaalisen hyväsikäytön johdosta ja minä sekä veljeni olemme todennäköisesti sukurutsan tulosta... olen naimisissa ja minulla on kolme 2-10 -vuotiasta lasta. Voiko tämä sisäsiittoituus vaikuttaa lasteni terveyteen vakavasti, pitääkö minun kertoa tästä neuvolassa jotta osaavat seurata tilannetta? Oma mielenterveyteni on jo järkkymässä näiden paljastusten myötä...

Kommentit (22)

ei ole epämuodostumia, mutta ilmeisesti mielenterveyshäiriöt voivat olla vakavia uhkia ns. sisäsiittoisissa suvuissa...

Tämä tilanne ei ole omaa syytäni ja en olisi edes tehnyt lapsia, jos olisin tiennyt taustani... nyt he ovat minulle jatkuva huolenaihe ja jotenkin muuttumassa vastenmielisiksi... en tiedä mitä tehdä enää jatkossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Historiallisesti tuollainen tilanne ei ole ihan niin harvinainen kuin luulisi. Jos lapsesi ovat terveitä, niin ihan maallikkona sanoisin, ettei kannata huolestua.

Riskit kasvavat kun sama perimä kertautuu monta kertaa peräkkäin. Pienillä, eristyneillä paikkakunnilla tätä joskus näkee, kun samat suvut ovat jatkaneet sukua ristikkäin monta sukupolvea peräkkäin. Siellä niitä ongelmia tosiaan alkaa jo näkyä.

Voimia.

Voitko olla aivan varma em. tiedosta? Mielisairaus saattaa saada " kuvittelemaan" asioita jotka eivät ole totta toisaalta insesti voi myös laukaista mielen sairautta. Esim. koiria jalostettaessa ongelmat ovat tulleet useampien sukupolvien sisäsiittoisuuden jälkeen. Yksi sukupolvi ei vielä välttämättä pahasta. toinen juttu on taas sitten siitä äidillesi ja sinulle, ehkä lapsillesikin aiheutuva psyykkinen stressi, siis johtuen sukurutsan tietoisuudesta.

Ota selvää asioista dna-testillä, niin saat varmistettua tiedon. Uskon että totuus helpottaa, ei tarvitse enää miettiä ja arvailla.

Voimia!

Mutta ehkäpä sinun kannattaisi neuvolassa tms. ottaa asia joka tapauksessa puheeksi, ihan sen takia että tuollainen tieto/epäilys on varmasti sinulle henkisesti vaikea ja saatat tarvita sen kanssa tukea. Voimia toivotan minäkin.

kaksoset veljen kanssa... nyt äidin hoidon mukana imenneitä seikkoja... Kaipa sen dna-tutkimuksen voitehdä, mutta en ole tutkinut, voiko sillä sulkea pois läheisen sukulaisuuden... mahdollinen isäni/isoisäni on jo kuollut...

hiljattain nähdyn dokumentin mukaan: tuho!

Nuku siis rauhassa, maailma pelastuu lopulta, vaikka

jälkikavusi on sisääsiitoksen tulosa.......!

Sillä mahdolliset epämuodostumat ym. olisivat tulleet jos sinulle jos tullakseen. Veri on " sekoittunut" jo miehesi kanssa lastesi ollessa kyseessä, joten vaara ohi.

Nyt asiat OMASSA perheessäsi hyvin, mennyt on mennyttä, muista se!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat