Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

onko muilla vastaavaa kokemusta...ollaan niin ihanaa,ja mä oon syrjitty.

Kommentit (6)

Vierailija:

Lainaus:

Ehkä ne pitävät häntä reppanana ja sinua kauheana agitaattorina, joka syöksee miehesi hallitsemattomiin tekoihin? Tai sitten he ovat samanlaisia kuin miehesi ja sympatiseeraavat häntä sen vuoksi?

Outoa sakkia joka tapauksessa, yritä kestää. Miten muuten kestät miehesi väkivallantekoja?

koska kyselivät niin tarkasti vaan syytä miksi näin tapahtuu ja sanoivat että aina tarvitaan kaksi osapuolta riitelyyn ja kyllä sinäkin varmasti sanallisesti loukkaat miestäsi,wtf en kuitenkaan käsiksi käy :(

aivan kun heidän mielestä oikeus olisi käydä käsiksi...

sanoinkin että oli syy mikä tahansa,käsiksi ei käydä toiseen.

Ehkä ne pitävät häntä reppanana ja sinua kauheana agitaattorina, joka syöksee miehesi hallitsemattomiin tekoihin? Tai sitten he ovat samanlaisia kuin miehesi ja sympatiseeraavat häntä sen vuoksi?

Outoa sakkia joka tapauksessa, yritä kestää. Miten muuten kestät miehesi väkivallantekoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Häpeisivät.

Väkivaltaan tarvitaan vain yksi, mikään ei anna oikeutusta käyttää väkivaltaa toista kohtaan. Kyse ei ole mistään vuorovaikutusongelmasta parisuhteessa (johon siis kummallakin puolisolla on oma osuutensa), vaan miehen väkivaltaongelmasta.

Toivottavasti pidät itsestäsi huolta etkä salli itseäsi loukattavan. 2

miehen väkivaltaisita taipumuksista. Tulos oli tosi raju. Mamma ilmotti heti sossuun ja mun vanhemmille. Lisäksi löi välit poikki muhun ja poikaansa, ja lapsenlapseensa. Ja hääti meidät naapuristaan asumasta. Että sellanenn tapaus. Nyt ollan kiyllä jo erottu. Kiitos luojalle siitä.

Alkoi syyttelemään mua, että mulla on joku toinen, ja jos otan uuden miehen niin se vasta lapsia lyökin.

Ja puolusteli miestä että kyllähän ne lapset on välillä niin ärsyttäviä, että tekisi mieli lyödä.

Että se siitä tuesta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat