Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Näin olen todennut.

Eivät seuraa uutisia, eivät pysty vastaamaan yksinkertaisiin kysymyksiin historiasta saatika sitten nykypäivän tapahtumista.

Vetoavat vain rikkaat-köyhät asetelmaan.

Kommunisteilla vieläkin rajallisempi putkinäkö.

Sivut

Kommentit (45)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos ajattelee oikeistolaisesti, niin se ei tarkoita sitä, että olisi korkeasti koulutettu, sielultaan tyhjä bisnesihminen.

Itse olen tavallinen duunari jolla taiteellisia harrastuksia. Tehnyt taiteen alallakin jonkinlaisia saavutuksia.

Nyt ryskyin murtuu pakkovalta. Haa, mä tein vaalikoneen ja punaselle meni. Yllätyin oikeesti ite, Olen kokenut ajattelevani aika oikeistolaisesti. Mut ehkä nää puolueet on sitte niin lähellä toisiaan nykysin.

Vasemmisto on perinteistä työläisväestöä, eivät ole käyneet kouluja niin paljoa. Monella olisi varmasti ollut päätä, mutta ei mahdollisuuksia. Onneksi kuitenkin tajusit puhua vain yleissivistyksestä, sillä sielun sivistystä vasemmistolla on monasti enemmän kuin oikeistolla, eikö vain.

kuin taloudellisesti menestyvässä perheessä. Ehkä sitä on vaikea käsittää sellaisen jonka ei tarvitse lomiaan ja iltoja töissä olla. Kas kun kaikki muu maksaa kuin koulutus.

Lääkärissä kävin YTHS:llä (halpa tahi ilmainen), vedet ja sähköt maksoin ihan itse. Ja pyykit pesin pyykkituvassa, ja kuljin kyllä aina kävellen -koulumatka oli vain 2km. Kävin joskus ystävien kanssa viihteelläkin, kun rahaa sattui olemaan.

Jäikö vielä jotain epäselväksi? Kyllä 150 euroa riitti kaikkiin noihin, ja jos ei riittänyt, niin kesätyörahat oli turvana.

t. 10

Vierailija:

Lainaus:

Miksei sitten samantien rasistiksi tai natsiksi?

Mites sitten toveri Stalin joka pisti kylmäksi yli 10 miljoonaa omia kansalaisiaan?

Hyvin pärjäsin -vuokraan meni reilu puolet, ja loput sijoitin viisaasti. Kesätyörahoihin koskin aina hätätilanteessa, ja ostin kesän lopulla mm. uudet kengät, toppatakin ja talven varalle kosmetiikkaa. Pärjää vähälläkin jos tahtoo, ja jos on suunnitelmallinen.

Olen muuten ap:n kanssa hitusen samaa mieltä, itse olen todennut juuri tuohon ilmiöön, että kaikkiin kysymyksiin vastataan " No mutta kun oikeisto riistää, vasemmisto on vähäosaisten asialla" .

Ja nro 7: tohtorisihminen on OMAN ALANSA asiantuntija. Ei kerro yleissivistyksestä vielä paljoakaan.

t. maisteri-kokkari

Vierailija:

Lainaus:

Kuka teidän talot trakentaisi, putket korjaisi, yms muut kuin vasemmalle kallistuvat duunarit?! Kaikkia tarvitaan että homma toimii!

No vaikka oikealle kallistuvat duunarit!

Ei duunarin tarvitse olla aina kommunisti tai muu vähä-älyinen.

Vierailija:

Lainaus:

niin selvittäkääpä itteksenne mitä yhteistä on stalinismilla ja maamme vasemmistolla. Älkää tehkö itsestänne naurettavia.

Ja Hitlerillä ja Suomen oikeistolla.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat