Vierailija

Vai onko täällä muitakin?

Kommentit (11)

Voin esimerkiksi hyvällä omallatunnolla juoda alkoholiakin, mutta en silti juo, koska en pidä siitä, ainoastaan joistakin makeista punaviimeistä.

Baareissa käyminen vaan ei ole mun juttu. Tuntuu niin pinnalliselta ja teinitouhulta. Varsinkin nyt kahden pienen lapsen äitinä en vois kuvitella meneväni.

No jos asutte jossakin " korvessa" missä ei ole baareja/ravintoloita lähimaillakaan tmv...;)

Ymmärrän sen, ettei baarielämä (dokaaminen) kiinnosta, mutta esim. moni baari on ravintolamainen alkuillasta, ja monissa on myös todella hyvä ruoka ja hintakin edullisempi kun " valkoiset pöytäliinat" paikoissa.

Oletteko opiskelleet mitään? Monet tutut ovat tavanneet baareissa, siis että ollaan menty suunnittelemaan jotakin projektia baariin oluen äärelle (HUOM; ei humalaan asti!) koska sinne on ollut helppo kaikkien tulla (vert. ahdas opiskelija yksiö kaupungin laidala)

Entä ettekö koskaan käy keikoilla? Itse käyn pari kertaa kuussa jonkun hyvän bändin keikalla, ja yleensä nuo keikat ovat baareissa.

Oletteko töissä? Monestihan työpaikka voi toisinaan tarjota viihde iltoja, eli esim. teatteriin ja syömään, jonka jälkeen pari drinksua vielä jossakin baarissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

No jos asutte jossakin " korvessa" missä ei ole baareja/ravintoloita lähimaillakaan tmv...;)

Ymmärrän sen, ettei baarielämä (dokaaminen) kiinnosta, mutta esim. moni baari on ravintolamainen alkuillasta, ja monissa on myös todella hyvä ruoka ja hintakin edullisempi kun " valkoiset pöytäliinat" paikoissa.

Oletteko opiskelleet mitään? Monet tutut ovat tavanneet baareissa, siis että ollaan menty suunnittelemaan jotakin projektia baariin oluen äärelle (HUOM; ei humalaan asti!) koska sinne on ollut helppo kaikkien tulla (vert. ahdas opiskelija yksiö kaupungin laidala)

Entä ettekö koskaan käy keikoilla? Itse käyn pari kertaa kuussa jonkun hyvän bändin keikalla, ja yleensä nuo keikat ovat baareissa.

Oletteko töissä? Monestihan työpaikka voi toisinaan tarjota viihde iltoja, eli esim. teatteriin ja syömään, jonka jälkeen pari drinksua vielä jossakin baarissa...

En asu korvessa, pääkaupunkiseudulla

Dokaaminen ei vaan kiinnosta.

Opiskellessa, kyllä nuita tapaamisia pystyy aivan hyvin järjestämään muuallakin, kuin baareissa tai yksiöissä..

En käy keikoilla, ei kiinnosta niin paljon..

Tällähetkellä en ole töissä, mutta olen ollut ja baari-illat jätin vain aina väliin, ei ollu koskaan niin tärkeetä juttua ja lähtee nyt työporukan kanssa vielä työpäivän jälkeen jonnekkin. Mulla on vapaa-ajalla aivan eri kaverit.

Viimeksi ysiluokalla diskossa. Siitä on nyt 10 vuotta aikaa.

Tai siis olenhan minä ravintoloissa käynyt syömässä ilta-aikaan, mutta en baarissa siinä mielessä kun ihmiset yleensä.

Harrastan ulkoilua, uintia, lasten kanssa harrastamista, joskus käyn elokuvateatterissa, TV:n katselua sitten sisällä. EIpä sen kummempia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat