Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (5)

tuli nimittäin ultra-lappu NKL:lle ja sen mukana suostumuskirje, että saako istukkaveren kerätä talteen synnytyksen yhteydessä (jotain tutkimusta tms varten). Ja jäin miettimään, että jaa... enpä oo tosiaan tullu pyytäneeksi sitä dogi-bagiin edellisten kahden synnytyksenkään yhteydessä, että mitähän MINÄ sillä teen? Että miksi sitä ei vaan kerätä talteen ja käytetä hyväksi? Sen kummempia selittelemättä. En mä jotenkin oikein koe, että se on mun omaisuuttani, jos se sit toisaalta kipataan roskikseen sen kummemmin multa kyselemättä.

Eli just tota: kun me kuollaan, miksi noita elimiä ei vaan kerätä talteen automaattisesti kaikilta keltä voidaan, vaan ruvetaan tuskaisena surevilta omaisilta keräilemään nimmareita papereihin? Eihän ne niiden sukulaistenkaan omaisuutta ole, vaan sen vainajan.. jos nyt jotain maksaa voi sanoa omaisuudeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

esim kun israelissa palestiinalaiset räjäyttelee busseja niin siellä on ne vapaaehtoiset juutalaiset keräämässä pinseteillä kaikki riekaleet ihmisistä talteen.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat