Vierailija

Kommentit (10)

Täydessä rakkaudessa ja yhteisymmärryksessä. Isä rakasti ja rakastaa lapsiaan enemmän kuin mitään tässä maailmassa ja on valmis tekemään kaikkensa heidän vuokseen.

Vaikka me erosimme emmekä tulleet enää toimeen ei se kuitenkaan vaikuttanut isän ja lasten väliseen suhteeseen. Miksi kostaisin lapsilleni jotain mihin he eivät ole mitenkään syyllisiä? Heidän sukunimeen ei minulla ole oikeutta kajota, enkä edes halua. Exäni ei ole yhtään sen huonompi isä vaikka me erosimmekin.

Minusta se on jo liian rankkaa lapsille kun nimiäkin pitäisi vaihdella vain sen takia että tunnekuohuissa vanhemmat tekevät typeryyksiä.

Ero on jo tarpeeksi kova juttu lapsille käsiteltäväksi, ilman nimenmuutoksiakin.

täytyy olla jotain ongelmia miehen kanssa.

Minä en ikinä kehtaisi alkaa väittämään, että minäpä rakastan lasta enemmän kuin sinä tai että minäpä olen lapselle tärkeämpi kuin sinä. Ihan käsittämätöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" Miehet ei kanna lasta yhdeksää kuukautta niin kuin naiset, siksi äidin nimi. Kyllä se side isään on paljon huonompi."

Ei se, että kannamme lasta vatsassamme tee isästä mitenkään huonompaa suhteessa lapseen. Se on isästä kiinni, millainen side lapseen syntyy ja samoin myös äidillä. On myös niinpäin, että lapsella on parempi suhde isäänsä kuin huonoon äitiin.

Ihan älyttömiä käsityksiä teillä, että se, että lapsi on sisällämme tekisi meistä jotenkin ylivoimaisen parhaita ja ainoita, joka voi tai jolla olisi jokin " etuoikeus" rakastaa lasta enemmän kuin isä. Emme me sitä lasta olisi saaneet, jos ei siinä olisi ollut mieskin mukana.

Ja sillä nimellä ei kyllä ole mitään merkitystä, mikä sukunimeksi tulee. Se on vain tietyntyyppisillä ihmisillä vielä yksi keino tehdä kiusaa eli lapsi saa minun nimeni piste.

Oletteko te ihan aikuisia täällä, jotka tänne kirjoittelette?? Ja oletteko todellakin äitejä??? Voi lapsi parkkoja.

Vaihdetaanko lapsen nimi taas?

Onko lapsella oikeutta päättää sukunimestää, kunhan ensin kasvaa isommaksi?

Itsekin tätä miettinyt jos ja kun avioero tulee. Tosin olen päättänyt, että omaa nimeäni en ikinnä vaihtaisi.

Vierailija:

Lainaus:

Vaihdetaanko lapsen nimi taas?

Onko lapsella oikeutta päättää sukunimestää, kunhan ensin kasvaa isommaksi?

Itsekin tätä miettinyt jos ja kun avioero tulee. Tosin olen päättänyt, että omaa nimeäni en ikinnä vaihtaisi.

paitsi jos jommalla kummalla on yksinhuoltajuus (nykyään yhteishuoltajuus on yleisempi). Moniko avierosta kettuuntunut mies antaa noin vain muuttaa lapsensa sukunimen???

Ei mun exä ainakaan...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat