Seuraa 

Eli otsikossa kysymys jo tulikin. Onko alun veritestin HCG-arvo erilainen, jos kaksi alkiota onnistuu vai onko niin, ettei HCG-arvosta pysty päättelemään kiinnittyneiden alkioiden määrää?

Takana kahden alkion PAS-siirto (hyvälaatuisia nelisoluisia), josta kaksi viikkoa siirrosta (pp13 vai pp14) veritesti 312. Maallikkona tuntuisi, että tuo viittaisi yhteen kiinnittyneeseen alkioon, mutta minkäänlaisia vuotoja ei vielä ole ollut yhtään (päiviä hurjat 4+3). Nyt siis mietityttää, voiko olla mahdollista, että molemmat olisi kiinnittyneet? Pystyykö tuosta arvosta mitään päättelemään?

Yhden alkion PAS-siirrosta on kokemusta, tällöin HCG oli samana testipäivänä 378 ja lopputulos syntyi viime vuoden toukokuussa. Nyt pikkaisen hirvittää, jos olisikin kaksoset tulossa...

Odottavan aika on pitkä, ultraan on vielä kolme viikkoa...

Kommentit (5)

Ultra on nyt takana ja niinhän siinä kävi, että molemmat alkiot olivat sitkeätä sorttia ja tarrasivat tiukasti kiinni...

Eli yhden alkion siirrosta arvo 378 ja nyt kahden alkion siirrosta 312 (samana päivänä kaksi viikkoa siirrosta) ja tuplat on tulossa eli eipä tuosta arvosta pystynyt päättelemään.

Tuplatunnelmissa, pihleriina

mutta kerron omasta kokemuksestani.

Minulla siirrettiin kaksi hyvää alkiota. Plussan jälkeen veritesti oli pp 17. Se arvo oli muistaakseni jotain melkein 4000. Mutta biologi sanoi sen olevan erittäin korkea ja naureskeli että voihan siellä olla vaikka kolme. Alkiothan voi toki vielä jakautua kohdussa. Arvaat varmaan että olin " lievästi" kauhuissani, olen tuollaista kirpun kokoa itse. Ultrassa sitten pyöriskeli vain yksi erittän terhakka sikiönalku. Jonkinlaista vuotoa minulla kyllä tuli, pari päivää tiputtelua tuossa viikon 7 paikkeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

omasta hoitopaikastani. Itselläni HCG oli n. 700 pp14. Kuulemma arvosta ei voi päätellä kiinnittyneiden alkioiden määrää. Minullekkin kaksi vauvanalkua siirrettiin ja yksi matkalainen nyt masussa mukana, rv 22 mennään.

Mulla kans PAS takana. Kaksi alkiota siirrettiin, toinen 5-soluinen ja toinen 3-soluinen. Veritestissä kävin pp12, hcg oli324,8. Eka raskaudessa se oli jotain 280, sillon siirrettiin yksi alkio josta tyttö. Tokassa raskaudessa hcg oli vain 149, sillon siirrettiin kaksi 4-soluista alkiota josta syntyi tyttö. Nyt arvot noin korkeat ja olen jo kauhulla miettinyt että mitäs jos vaikka molemmat on kiinnittynyt!!!! Nyt ei auta kun odottaa sitä ekaa ultraa 5.3

Jännittävää alkuraskautta Nevalaine

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat