Seuraa 

Uutta pinoa.

Kommentit (12)

täällähän vasta tosiaan haaveillaan... Anteeksi, epähuomiossa kirjoitin tänne tai sitten vaan en itsekään vielä usko todeksi tätä odotusta.. Siirryn tuonne toiselle puolelle. *hups*

Täällä roikutaan edelleen,mahdollisesti viimoista päivää,ennen kun tulee lähtö marraskuisiin. Kp 25/25 menossa ja lämmöt edelleen 37.3 heti aamusta. Saas nähdä alkaako vuoto yöllä vai saisikohan testailla.Mut mun tuurilla tätsky tänne hurahtaa,mut sitä odotellessa sitten. Onkos meitä kuin monta vielä jäljellä?

Tari kp 25/25 Dpo 12

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tänään on kierto ' tasan' eli menkkojen pitäisi alkaa tänään. Yleensä alkavat kp 28-29 välisenä yönä, viimeistään kp29 aamusta ja lähes aina ovat ajallaan....eli ensi yö ja huomispäivä viimeistään jonkinlaista suuntaa antavat.

Toisaalta saattaahan se tämä jatkuva kuumeilu, odotuksen odotuksen stressaaminen yms. viivästyttää kuukautisiakin....

Olo ei ole yhtään raskautettu.

Testaan lauantaina jos siihen mennessä ei ole täti saapunut.

Hirmuisia plussatuulia viikonloppuun ja ensi viikolle meille viimeisillekin!

myrskyruusu 28/28 yk.2

vielä tänne moikkaan,kun ei se täti tullukkaan vielä:D

testi oli kyllä tosiaan negaa,muttamutta..elätellään toiveita!menkkamaista jomotusta oli eilen,mut ei mitään tapahtunu.lämmöt on korkeella,vähän kun olis kipee.tissit on arat..

nyt peukut pystyyn meille vikoille vielä dbdbdb

montas meitä vielä on??

kp.25/24-28 dpo.11 kp10

onpas useammalla jännät paikat!!! Peukut pidän pystyssä *bd* :))

Mulla on kp muistaakseni 22/28-32 ja arvaatkaas mulle tuli hetken mielijohde testata jo tänään kun kaapissa aconeita on. Tottakait selvä nega, tää on niin tätä. Justiin eilen vannoin että AIKAISINTAAN sunnuntaina testaan kp25. Heh, latistaahan se aina tuo nega mutta ei toivo nyt ihan mennyt vielä. Sitäpaitsi mulla oli ovis norm. myöhemmin *uskottelee itselleen* ;)

Flunssaa pukkaa, tosin siitä kärsii myös muu perhe. Ihme homma ettei rinnat arat kuten yleensä oviksen jälkeen. Lämpö normaalisti koholla, ei mtn dippejä tms. ollut. Nipukka korkeella kiintee, toivottavasti niin pysyykin. Valkkaria reippaasti, sitä kyllä on ollut muissakin kierroissa.

Piinaapiinaa, mutta ei auta kuin odottaa *sanoo äärettömän kärsimätön Tutti*

Nyt kaikille lokahaaveille loppurutistus plussatuulien merkeissä, eikö?!!!!

Olen uusi täällä lokahaaveissa, kun haaveet ovat meidän tapauksessa vaihtaneet kuukautta aika monta kertaa... Nyt en ole enää viime aikoina jaksanut edes juuri täällä roikkua, kunnes sitten eilen testasin selkeen plussan!!! Meillä on ennestään tyttö 03/05 ja km 12/05 ja toinenkin km 10/06. Nyt siis sekä pelottaa että jännittää. Eka ultra mulla on jo viikolla 6, juuri noiden keskenmenojen takia. Mutta saapa nähdä, päästäänkö sinnekään asti. Täytyy jaksaa toivoa.

Plussaonnea kaikille!!

Opska rv 4+2 (aika pienet viikot vielä ;))

En ole kovin usein kirjotellut,mut pidemmän aikaa olen jo seuraillut ja ollut hengessä mukana.

Tänään on kp 25 ,jos oikeen muistan.Olen lopettanut kp:n laskemisen. La olis muistaakseni 29.10.07 jos tärppää.

Plussa tuulia kaikille.

Marlene78 kp 25 (28-34) yk6

täällä vielä yks lokahaaveilija :)

Onnea AJL haamusta =D

).( ei mitään uutta, lämmöt on koholla, viluttaa ja väsyttää mut taitaa olla vähän unenpuutetta. Uskon että täti tulee viikonloppuna mutta saahan sitä haaveilla ja toivoa...

Plussasäteitä meille viimeisille ++++++++++

Kiti kp 30/~30

Kp 39/32-49, yksi nega testi takanapäin, seuraavan teen vasta jos/kun kp:t reippaasti yli 40. Viime kierrossa haamu tuli vasta kp 47. Eli taidan olla viimeinen sitten, joka täällä vielä ensiviikolla odottelee tädin saapumista.

Paljon onnea AJL haamusta!!!

Tarilla ja Hyntyllä jännät paikat, toivottavasti saatte plussat.

Koskas viimeiset haaveilijat meinaavat testata, jos tätiä ei näy?

Toivotaan, että me kaikki vielä plussataan tässä kierrossa!

F@iry

Joo meinaan kyllä testata varmaan ensi viikolla uudestaan (olen reissussa seuraavat päivät), ja otan yhteyttä valkoiseen virkakuntaan vasta, jos silloin tulee vielä plussaa.

Olen kyllä iloinen, mutta tiedän alkuraskauden riskit ja tuulimunat, joten yritän ottaa rauhassa... Toisaalta miksi ei saisi olla iloinen, ja miksi ei saisi olla surullinen, jos alku tyssäisikin? Sitäpä tässä pohdin itsekseni yrittäessäni keksiä miten suhtaudun.

Hyntylle ja muille peukkuja, ja aivan erityisesti Tarille!

AJL

Juupelis juu. Elikkäs ensiksi mun vanha " nimi" oli k@tk@ mutta jostain syystä en muista niitä salasanoi, joten otin tän nimimerkin käyttöön...

Tänne ei kummempia kuulu, ensi viikolla odotan menkkoja saapuvaksi... Enpä usko että tässä(kään) *huoh* kierrossa tärppäs... Mutta siis se selvinnee parin viikon sisään. Ja testejä en aio tehä, en sitten ennenkuin on menkat pari viikkoo myöhässä!!! Tai niin ois ainakin syytä mennä...

Aikas moni on täällä piinaamassa! Kaikille oikein hyvää loppuviikkoa! ja toivotaan ettei se täti punainen saavu enää kenenkään luokse!!!

napero

Täällä notkun vielä minäkin...Ja paljon onnea AJL:lle haamusta!!! Meinaatko testata vielä uudelleen?

Mua surettaa :( Ku on niin vahva tunne, etten ole raskaana :' ( Ei oireita, tai välillä kuvittelen jotain pienen pientä jomotusta alavatsalla...

Tänään oltiin kerhossa, ja siellä olikin paljon pieniä vauvoja, minun kummityttökin 3kk, ja pitelin häntä sylissä...Niin ihana vauvan tuoksu...Tahdon olla raskaana, voi että! Kunpa toiveeni toteutuisi nyt tässä kuussa, vaikka ei oireita olekaan!

Kaikille muillekin toivon paljon plussaa!!!

Emelie kp 23/24-27(32)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat