Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tyytyväinen työhönsä. Eikä todellakaan paina mitään " ympäripyöreätä" päivää vaan ihan tavallista 8h päivää ja silti saa jatkuvasti erinomaista palautetta työstään. Työsuhde-edut ja bonukset ok ja muutenkin kokee että omaa kehittymistä tuetaan hyvin töissä.

saa matkustaa, hyvät incentiivit

Huonoa se että sinulla on suvun vanhin puhelin vaikka olet Nokialla. Saa ostaa vain kommunikaattorin ja sitä korjataan viimeen saakka ja uutta puhelinta et saa.... vaikka olet Nokialla

ja vain jollain osastoilla. Tiedän paljon tosi fiksuja naisia, jotka joutuneet vaihtamaan firmaa kun tuoreet nuoret pojat vie heidän pomojensa paikat.

Palkka ei ole viime aikoina juurikaan noussut. Työnkuva muuttuu koko ajan. Työtehtävän vastaavat helposti ylemmän tason tehtäviä, mutta titteli ei muutu miksikään. Vaikka siis joutuu tekemään vaikeampia tehtäviä ei se näy palkassa tai tittelissä.

Palkaksi saa päänsilitystä ja olalle taputteluja.

Yleensä olen selvinnyt normaalissa työajassa, mutta jos kiire pukkaa päälle, managerit olettaa, että olen valmis ylitöihin. Ylityöt maksetaan rahana, vapaana ei saa pitää. Vain tunti tunnista voi pitää vapaana.

Valittaa on turhaa, ei kukaan kuuntele. Eipä pomoa juurikaan näy, paitsi jos hommat ei tule valmiiksi ajoissa.

Liukuva työaika on iso etu. Voit poistua työpaikalta, kun tarve vaatii. lasten/sairaspoissaoloihin on suhtauduttu hyvin. Itselläni on mukava työympäristö.

Vatsavaivat ovat minulla usein, en sitten tiedä johtuuko työstä.

Vierailija:

Lainaus:

kyllä väärässä tuossa puhelinväännössä tuon toisen (olikos 13) kanssa. Ite en ole kommunikaattoria koskaan huolinut ja mun mielestä 2v vanha puhelin ei ole vanha.

NN:llä on ainakin Oulussa kusipäitä pomoja joiden mielestä 300 euron puhelimen hankkiminen on elämää suurempi asia: mieluummin korjataan ulkopuolella kuin ostetaan talon sisältä uusi puhelin. Ja kommunikaattori on ainoa mahdollisuus sittenkin, virallinen puhelinpolitiikka kun suosittelee kommaria.

kohta olekaan.

ukko ollu reilu 10 nokialla. omat etunsa ja haittansa siinäkin öafkassa. yleisesti ottaen aina ollu tyytyvinen kylllä, viimeaikoin aon vaan alkanu homma mennä pelleilyksi, yt:tä toisens aperään, hommat ja organisaatiokuviot vaihtuu vähön väliä ja palkka ja bonukset on suoraan sanottuna surkeita.

kyllä väärässä tuossa puhelinväännössä tuon toisen (olikos 13) kanssa. Ite en ole kommunikaattoria koskaan huolinut ja mun mielestä 2v vanha puhelin ei ole vanha.

bonuksia puolivuosittain mitkä yleensä ovat loistavia paitsi tänä keväänä, helpot ylenemismahdollisuudet, saa matkustaa, helpot ulkomaantyövuosi mahdollisuudet.

meillä on monia päteviä naisia johtotehtävissä. Iso talo tietysti ja kaikkea mahtuu sekaan, mutta en nyt mistään lasikatostakaan puhuisi.

ainuttakaan kommunikaattoria vaan ihan " normaali" puhelin ja uuden saa kahden vuoden välein. Okei, voisi useamminkin saada, mutta on tuo kaksi vuottakin riittänyt.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat