Seuraa 

Kumpi nimi olisi parempi teidän mielestä Jasmin vai Emilia? Itse olen niin huono päättämään.. Tykkäisin enemmän Emiliasta mutta se on niin yleinen että harmittaa sen puolesta, ja Jasminissa harmittaa se että toivoisin nimen loppuvan vokaaliin.. Vaikeeta!! kumpikin olisi niin kauniita nimiä.. Lempinimiksi noille kuitenkin tulee Jassu tai Emppu, keksiikö kukaa mitää muuta lempinimeä noista?

Kommentit (11)

Ja Emilia taasen sopii mielestäni paremmin tummalle tytölle ;o) eli niin ne mielikuvat vaihtelee!!

Kyllä Emilia taitaa tosiaan aika suosittu olla, mutta varmasti paljon käytetty myös 2. ja 3.nimenä eli kutsumanimenä ei kaikki lähivuosien Emilia eivät ole ja yleensäkin olen sitä mieltä, että jos joku nimi kovasti miellyttää ja tuntuu juuri siltä oikealta niin yleisyydestä viis ;o)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jasmi loppuis tosiaan vokaaliin, mutta miellyttääkö se??

Samoin ois näissä:

Jasmiina

Jasmine

Jasmina

Entäpä jos Emilia on mielestäsi liian yleinen niin miten ois Emilja, Emmiina,Emilla tai Amelia..nuokin aivan ihania minusta :O)!!

Ja Jasmin vääntyy varmasti Jassuksi ja Emilia Empuksi jos ne joksikin vääntyvät ;o)!!

hippunen85:

Lainaus:

Mutta Jasmin ei mielestäni sovi ihan pellavapäiselle lapselle, joten jos lapsella on/todennäköisesti tulee vaaleat hiukset, niin laittaisin Emilian.

Tuo on kyllä totta mitä hippunen sanoi. Emilia sopii hyvin vaalealle ja vaaleahiuksiselle tytölle, ja jasmin taas tummalle.. Ainakin mun mielestä.. Johtuu varmaan siitä että kaikki tuntemani emiliat on vaaleita ja jasminit tummia.. :)

Mutta Jasmin ei mielestäni sovi ihan pellavapäiselle lapselle, joten jos lapsella on/todennäköisesti tulee vaaleat hiukset, niin laittaisin Emilian.

et sen puolesta jasmin sopis, mut et se ei lopu vokaaliin.. ja noi eri muunnokset siitä sopis mulle muttei mun erilaisuutta karsastavalle miehelle!! :D onkohan emilia- nimisiä kuinka paljon? et onko se niin yleinen et on ainakin viis samalla luokalla sitte koulussa..

Molemmat nimet on todella ihania, en kyl osais minäkään valita.. Jos haluat että nimi päättyy vokaaliin, niin oletko harkinnut Jasmine/Jasmina/Jasmiina nimiä??

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat