Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tulin taas kertoilemaan väliaikatietoa. Torstaina siis heiluteltiin miehen kanssa peittoja :), ja eilen oli koko illan ihan outoja fiiliksiä vatsanpohjassa. Mulla ei siis ole koskaan aiemmin ollut oviksen aikoihin mitään tuntemuksia, tai ainakaan en ole rekisteröinyt mitään, mut eilen, kun pääsin töistä kotiin, niin alkoi vatsanpohjassa samanlainen vihlonta ja vääntö kuin ennen menkkoja. Sitä kesti koko illan. Tosin voi olla että tarkkailen itseäni nyt enemmän, kun on näitä palstoja lueskellut, mutta siis oikeesti ei tuollaista vääntöä ole ennen ollut. Ennen nukkumaan menoakin vielä väänsi ja vihloi, mutta nyt on olo suurin piirtein normaali. Jänskää, että tuollaisia tuntemuksia tuli, toivoisin niin kovasti että ne johtuu siitä että siellä pieni vaavi saa alkunsa, mutta eipä siitä voi olla ollenkaan varma. Mun laskelmien mukaan mun menkat pitäisi alkaa viimeistään 26.9, joten on tässä vielä odoteltavaa jonkin verran....ja mä kun olen niin malttamaton että inhoan odottelua. :D

Kommentit (1)

Meidän pesue on lisääntynyt karvaisella vauvalla :) Perjantaina haettiin pääkaupunkiseudulta ihana pikku pallero, joka on edelleen ihana! Yksi koiruus meillä on jo entuudestaan (3-vuotias), mutta nyt sitten viimein hankittiin toinen. On niin sydäntäkutkuttavaa katsella, kun nämä kaksi leikkivät keskenään ja miten tuo pikkuinen fanittaa vanhempaa koiraa :) Niistä on siis seuraa & iloa niin toisilleen kuin meillekin!

Tän "vauvailun" aikana koirakuume on aina välillä nostanut päätään, mutta sitten ollaan (järjellä) ajateltu, että vauva-aika olisi "helpompaa", jos kotona on pyörimässä vain yksi karvainen kaveri... Mutta sitten päätettiin heittää nämä ajatukset männikköön ja ottaa meille uusi perheenjäsen - kävi miten kävi! Todennäköisesti tästä pennusta kerkeää kasvaa aikuinen ennen kuin meille oma lapsi tulee... Tai jos jostain (kumman) syytä nyt sattuisikin tärppäämään, niin kyllä me silti pärjätään kahdenkin koiran kanssa <3

Menkat alkoi lauantaina, nyt siis kp 3. Pitkästä aikaa tuhruttelu kesti jopa viisi päivää, hieman turhauttavaa... Jo pidemmän aikaa oon selvinnyt sillä parin-kolmen päivän vuodolla ennen kunnon menkkoja. Jossain siis hormoonit heittää, mutta heittäkööt - en jaksa tätä asiaa sen suuremmin enää pohtia, kun tässä vaiheessa siihen en pysty mitenkään vaikuttamaan.

Simo Frángenin & Rosa Meriläisen kirja "Nollasta ykköseksi" on muuten kivaa luettavaa, lainatkaa ihmeessä jos lapsen vauva-ajan päiväkirjamerkinnät (siis vanhempien tekemät, hih...) kiinnostavat :) Ja eilinen BB (muuten en ko. ohjelmaa juuri katso) oli niin liikuttavaa katsottavaa, kun Andreas sai kuulla tulevansa isäksi <3 Samalla mietin hiljaa mielessäni, että milloinkahan sitä itse pääsee kertomaan ilosuutisia miehelle...

Terkkuja kaikille! Pahoittelen ON ;)

T: baulie

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat