Seuraa 

Onko kokemuksia Mini-Bodenista (Boden), toimiiko hyvin, miten kauan tilauksen toimitus kestää, tuleeko postipakettina vai kotiovelle, entä vaihdot ja palautukset? Minulle ennestään tuntematon yritys. Ainakin katalogit tulivat postitse Englannista muutamassa päivässä.

Nettisivuilta löysin pari " must have" -juttua, eka katalogien plaraus ei vakuuttanut, mutta toisella kerralla löysin aika monta kivaa, puuvillaista, esipestyä, pehmeää lapsille sopivaa kesävaatetta, esim. kauan kaipaamani froteiset hupulliset rantamekot (jotka siniraidallisina käyvät mielestäni pojillekin), jotka ovat varmasti huippuhyvät kesämökillä saunan tai pitkän vedessä pulikoinnin jälkeen. Millainen tuotteiden laatu on? Hinnat ainakin ovat edullisia.

Ja tämä ei ole mainos, minulla ei ole (vielä) yrityksen kanssa mitään tekemistä!:=)

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kestäviä perusvaatteita jotka eivät mene pesussa miksikään. Mitoitus reilu, katso taulukko. Pesu useimmissa 40:ssä asteessa. Toimitukset moitteettomat aina; olen tilannut sieltä neljän vuoden ajan. Postitus 6 puntaa määrästä riippumatta (voi olla että heillä on joku maksimikappalemäärä per toimitus mutta se on varmaan aika iso). Aikuisten vaatteissa etenkin pellavapaidat ihan huippulaatua, samoin lasten flanellipyjamat. Suosittelen.

ollut tyytyväinen, laatu on hyvää ja mallit selkeitä.

Koot olen ottanut 1-2 ikävuotta isompana kuin lapsen ikä oikeasti on ja näin koot ovat olleet sopivat (joskus tosin suht leveitä mutta pienemmässä pituus ei taas olisi riittänyt).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat