Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kävin tänään neuvolassa, ja baby oli kääntynyt poikittain massussani, pää ja peppu kylkiluitani hipoen. kolme viikkoa sitten oli ihan ' oikein' päin, heti alkoi huolestuttaa. Minkälaisia kokemuksia teillä on vaaveleiden kääntymisistä pää menosuuntaan. Millä viikolla, vai kääntyykö ollenkaan...

Kommentit (4)

mutta anopilla oli toinen lapsi (eli mieheni sisko) majaillut masussa poikittain lähes koko raskauden ja sitten vasta noin viikko ennen synnytystä kääntynyt oikein päin. Oli kyllä ollut pieni vauva (vajaa 3 kg syntyessään) joten oli sillä ollut tilaakin olla. Niin kauan kuin lapsen pää ei ole kiinnittynyt lähtökuoppiinsa lantioosi, vauva pääsee kääntymään. Joillakinhan tuo kiinnittyminen tapahtuu vasta hyvä ettei synnytyssalissa. Ja tuskin ainoakaan vauva on poikittain ulos pyrkinyt :o) Eiköhän sieltä jompi kumpi pää ole edeltä tulossa.

A.A. rv 32+0

Mulla oli muksu-Puksu poikittain ja viistottain viikoilla 31-34, sitte oli kääntyny rt;n, osittain se vieläkin kääntyy vähän viistoon.

Toisilla kääntyilee vielä viimosilla viikoillakin! Et maininnu viikkoja, mutta jos niitä ei vielä ihan viimosia olla menossa niin kyllä se muksu varmaan kääntyy. Ainaki viikoilla 34-36/37 on tilaa kääntyillä ihan reilusti - lääkärin mukaan, riippuu tietysti tapauksesta.

Eikös niitä ultria ole monilla tarjonnan tarkistukseen just rv35 tietämillä..

Tappert ja Puksu 36+4 ei meistä mitään hyötyä tainnnu olla mutta kuitenki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mikä oli mulle helppoa; eipä pananut kylkiluihin tai vaikeuttanut hengitystä olemalla " liian ylhäällä" . Mulla oli niin hyvää tilaa lonkkaluiden välissä, että mikä oli poitsun kölliessä. Kuitenkin kääntyi aivan itsekseen ihan hyvissä ajoin ennen synnytystä, että ei tarvinnut kätilöiden käännellä... Toivotaan, että sulla samoin! Onnea odotukseen...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat