Seuraa 

Niin ihmeissään vähän olen, kun toista odottelen ja omien laskujen mukaan rv 9+1 mennään. Eka neuvolakäynti vasta ens viikolla ja sillöin viikkoja jo tasan 10. Soittelin kyllä neuvolaan heti, kun tiesin olevani raskaana, mutta kaikkien työ- ja sairastelujuttujen vuoksi aika on pitkittynyt näin myöhään. Itseä huolestuttaa, että onko hoitajilla neuvolassa todella niin kiire, ettei aikaa tahdo järjestyä?!

Toista odottelen, esikoinen 1v 8kk... Onko tällä sitten vaikutusta asiaan, kun on kerta toinen tulossa?! Kertokaa, jos on kokemusta... Kiitos!

Kommentit (8)

Esikoista odottaessa eka neuvola oli rv 9 ja nyt rv 10. Täällä kaikille (ellei tiedossa nyt ole jokin erityinen ongelma) on aina ekat neuvolat rv9-10

..kai tämä on sitten ihan tavallista.. Ekassa odotuksessa kävin nlassa viikolla 5, eli heti kun sain tietää olevani raskaana. Onneksi ei ole ongelmia ollut.. odotellen siis ensi viikkoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä kävin esikoisesta neuvolassa ekan kerran viikoilla 10+2 ja toisesta 9+5. Nyt tästä kolmannesta olen menossa tasan rv 10. Mielestäni sopiva aika, sillä ainakin edellisissa raskauksissa on kuunneltu sydänääniä heti ekalla kerralla ja molemmista saatu kuuluviin noilla viikoilla.

Eli odotan tulevaa käyntiä tosi innoissani ja toivon että saadaan kuulla taaskin niitä ihania sydänääniä. Tosin tässä on syytä mainita, että on täysin normaalia, että eivät vielä noilla viikoilla kuulu, joten ei huolta vaikkei kuuluisikaan.

Luhtavilla rv 5+5

papereiden täyttämistä. No pissanäyte ja hemoglbiini ja paino otettiin myös mutta mulla ei ainakaan ole edes sydänääniä vielä yritetty kuunnella eli eipä siitä ekasta käynnistä uudelleen synnyttäjä juuri koostu. Seuraava käynti minulla vasta rv 22 että harva on tahti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat