Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

alapääni kutisee muutama päivä sen jälkeen ja valkovuoto on lisääntynyt.



Käyn pesulla ennen ja jälkeen yhdynnän.



Olen tosi herkkäihoinen atoopikko. Ehkäisynä meillä on kondomi ja olenkin ajatellut, että ehkä alapääni ärtyy kortsusta?



Vai tarttisko ostaa sitä Lactalia vai mitä se oli, mitä se nainen telkkarissa mainostaa?



Onko kellään samaa ongelmaa?

Kommentit (7)

on kumisia ja lateksisia. Ehkä jompikumpi materiaali allergisoi?



Kalmydia voi ilmetä yhdynnänjälkeisenä kirvelynä ja kutinana. Käy lääkärissä.

miten se meni " emättimen ph muuttuu kuukautisten, vaihdevuosien, e-pillereiden tai yhdynnän takia" , mulla sama juttu ja epäilen e-pillereitä syypääksi. Käytän vastaavaa valmistetta maitohappobakteerikapselia, jonka laitan emättimeen yhdynnän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

että kortonkimuna aiheuttaa enempi kitkaa pimpsaan ku paljas muna. Näin ollen jos pimpsassa ei oo tarpeeksi märkyyttä, sinne tulee pienen pieniä haavaumia, jotka alkavat sitten kutiamaan.

atoopikkona epäilen vahvasti kumia. Mutta kokeile sita lactalia, jos ph arvo vain heittelee. Lisäks voisit kokeilla ottaa allergialääkkeen sekstailua ennen/jälkeen, selviäisi ainakin vähän se, oletko niille kortongeille allerginen. Mulla allergialääke vähensi kutinaa, muttei poistanut kokonaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat