Vierailija

ihan arkipäiväisiä pieniä asioita ja silti pitää niisitä valehdella.. sanoo esim että on eronnut mies ystävästään vaikka ei ilmeisesti ole, valehtelee vieneensä lapsen pk:hon itse vaikka todellisuudessa tämä " ex mies" ystävä vienyt hänet sinne.. yms.. eli kyse siis pienistä asioista mutta ärsyttää vain että miksi tolalisia pitää valehdella ja tuleem ieleen että mitähän muuta hän sitten valehtelee jos noinkin pienistä pitää valehdella. saattaa kertoa tälläviikolla että vanhempani eroavat ja ensiviikolla sanoa " uutena juttuna" että äitini soitti ja sanoi että isäni on sanonut että jättää hänet ja kertoo " samaa asiaa" eri tavalla.. yms.. sit jos sanoo että sähän jo viime viikolal kerroit että eroavat niin sanoo että joo ja vaihtaa puheen aihetta nolona.. kehtaanko suoraa kysyä häneltä että miksi valehtelet minulle? jotenkin tekisi mieli mutta mietin miten nolo tilanne se sitten hänelle on tai jos suuttuu minulle

Kommentit (10)

esim se että vei lapsen itse hoitoon. hänen lapsi on hoidossa pk:ssa jossa minä olen tösissä. ja olin eilen vapaalla kysyin kuka otti aamulla vastaan ja tämä kaverin kirkkain silmin sepittää en tiedä joku tumma hiuksinen tyyppi..en minä niiden hoitajien nimiä tiedä.. ja työkaveri sanoi että joku mies oli lapsen aamulla tuonut.. miten pystyy edes sepittää niin todellisena.. hah ja työkaveri joka oli lapsen aamulla vastaan ottanut on vaalea.

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla kans yx kaveri jonka jutut pistää joskus mietityttämään. Usein siis vähän värittää tapahtumia. Kerran esim kertoi tehneensä joskus abortin mutta kun hän jokunen aika sitten sai esikoisensa, rasausajan neuvolakortissa luki että kysessä on ENSIMMÄINEN raskaus. Onko hän valehdellut minulle vaiko miehelleen ja neuvolalle? Tuon voisi vielä ehkä ymmärtää mutta kun tapauksia on niin monia vastaavia...

olin kaverini matkaan laittanut yheden tärkeän paperin mikä hänen piti viedä kun vie lapsen..ja ksysin työkaverilta että antoiko hän sen paperin ja työkaveri siihen että ei hän mitään paperia antanut joku mies toi lapsen aamulla

eihän se minulle kuulu kuka hänen lapsen vie ja en siski tajua minkä ihmeen takia pitää valehdella tuolalista asiaa. häpeekö hän sitä että on ottanut ex miehen takaisn ja ei halua kertoa että tämä mies on taas kuvioisa mukana.. tulee vaan olo että pitääkö hän minua todella niin typeränä että uskon kaiken mitä hän sanoo

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat