Seuraa 

eli tissimaidolla vielä mennään toistaiseksi. Nyt on vain jonkin aikaa tuntunut tissit tyhjiltä ja muutenkin vauvalle ei päivisin tissi maistu! En tiedä mistä johtuu, syökö masunsa kiinteistä niin täyteen, vai mistä?? Tissillä olo on muutenkin sellaista venkoilua, kitinää ja itkua tätä on nyt jatkunut jo viikkoja. Hampaita ei vielä ole eikä ole vielä näkyvissäkään... Yöllä tissi sitten maistuu, puolenyön aikaan vauva on jo nälkäinen vaikka on puuron syönyt...Ja nätisti syö. Nyt alkaa jo epätoivo ja imetyksenluovutus käydä mielessä. Sittenpä ainakin näkisi että masuun menee oikein maitoa kun nyt tuntuu ettei saa tarpeeksi! Mistä sen tietää???!! Itku.

Kommentit (4)

..meilläkin tuollaista. Neiti kohta 7 kk ja rintaa syö nykyisin harvemmin, kun kiinteitä alkanut syödä paremmin. En tiedä johtuuko siitä vaiko alkaako rintamaidon tulo ehtyä...? Meillä tosin kiinteitäkään ei mene kuin max. 1/2 dl kerralla. Välillä olen antanut korvikettakin, jos tissit tuntuneet kovin tyhjiltä varsinkin iltaa kohti.

Yöllä meillä syödään 2-3 kertaa, välillä meni yhdelläkin syötöllä. Iltaisin neiti syö puuroa 19 aikoihin ja siihen imetykset päälle, mutta meilläkin on yön eka imetys jo klo 23-24 välillä. Olen ajatellut unikoulun pitämistä, kun neiti on 8 kk, jolloin miehellä on lomaa.

Nyt neiti on flunssassa, joten syömättömyyden laitan siihen piikkiin. Hampaita ei neidillä vielä ole, mutta odottelen niitäkin saapuvaksi pian.

Jos jollakin on kokemusta tällaisesta " käyttäytymisestä" , niin kirjoitelkaa!!

Meillä on vähän samanlaista. Poika on nyt 6 ja puoli kk ja pari viikkoo sitte yöt meni risaseksi ja " tissisyrjintä" alkoi, eli pää käännettiin pois ku ois pitäny tissiä syyä ja sitä vähän aikaa protestoitiin, mutta sain kuiteski yleensä syömään tissistä. Meillä meni kans hyvin lusikkaruoka. Pari päivää sitte nousi kuume, mutta meni päivässä ohi ja tänään huomasin, että ikenissä kuultaa hampaita läpi.

Viime yö oli jo parempi, nukku 20-06 syömättä, kerran kävin tutin laittamassa. Oletan, että nuo on johtunu noista hampaiden tulosta! Jaksamisia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä ensi viikolla 6kk täysimetetty vauva ja ensi viikolla aletaan soseita maistella, nyt olen jo huomannut sen että syöttövälit yksinkertaisesti ovat pidemmät! Kyllä se maito riittää, kun vauva on tyytyväinen (plus vaippaseuranta). Luulisin, että johtuu yksinkertaisesti siitä että kerralla tankkaa itsensä pitemmälle välille täyteen ja ehkä on jotain muuta kiinnostavaa välillä, niin että ei jaksa niin tiuhaan päivisin tissillä syöpötellä :)

tuosta maidon riittävyydestä, että mulle on neuvolassa sanottu, että maito riittää, jos pissavaippoja tulee riittävästi päivän aikana. Ja että pissa ei saa haista " äkäseltä" ...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat