Vierailija

se bipolaarinen jutska :D olen masennuslääkityksellä jo, mutta ne ei auta mitään. Mulla on kahdenlaisia päiviä joko täysin lamaannuksisa tai siivoan aamusta iltaan duracellpupuna. Suurin osa päivistä depressiota muutama päivä välissä näitä riehumispäiviä. Onko muilla masentuneilla tälläistä?

Kommentit (6)

Kaksisuuuntaisessa mielialahäiriössä yleensä maaninen sekä depressiivinen ajanjakso on pidempi, mutta esim. itselläni sekamuotoinen kaksisuuntainen mielialahäiriö, eli olen aamulla kuin duracell ja illemmalla saamaton.

Kannattaa nyt kuitenkin muistaa, että tämä sairaus tosi harvinainen, vain n. 1% väestöstä sairastaa tätä sairautta ja se on kyllä vähän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

cipralex lääkitys. Nyt on vaihdelleet nuo jaksot ennen oli tosiaan viikon " mania" sitten taas ei jaksa mitään viikkoihin. Nyt vaihtelee päivittäin. Kaikki stressi laukaisee siivousvimman??

Se lisää ja jopa aiheuttaa maniaa. Kiireesti varaamaan aikaa psykiatrille. Itsellä oli myös cipralex ja luulin muka sopivan kun olisin jaksanut siirtää vaikka vuoren :-)

T: nro 5

Olotilat vaihtelee päivästä toiseen yleensä on parin viikon masisjakso. Voi olla että makaan koko päivän sängyn pohjalla ja taas seuraavana päivänä siivoan aamusta iltaan niin että hiki virtaa. Joskus tätä energia vaihetta kestää päivä joskus viikko ja sitten taas sukelletaan syvällä. Se on aina joko tai " normaaleja" päiviä ei ole. Mikä on sitten normaalia?? huh en tiedä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat