Vierailija

Kääk, vuosia jo olen kotona " maannut" ja hoivannut lapsia. Nyt hain yhtä paikkaa ja soittivat haastatteluun. Paikka on sellainen, jossa voi kyllä jatkossa käydä ihan farkuissa töissä. Mutta mietin, että pitäisikö haastatteluun kuitenkin pyntätä vähän paremmin?

Apua, kun jännittää. Ja mitä sitten jos saankin paikan... Lapset hoitoon, miten arjen sitten saa sujumaan...

Kommentit (8)

Parempi olisi " suorat housut" ja siisti paita kuin farkut, vaikka itse töissä voisi olla farkuissa. Siisti paita ei välttämättä ole vain paitapusero vaan esim. talvella siisti neulepoolo käy (riippuen tietenkin minkä kokoinen olet).

Mieti valmiiksi mitä voisivat haastattelussa kysyä, usko itseesi ja mieti miksi haluat ja sopisit ko. paikkaan. Tsemppiä haastatteluun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

paitapusero (nyt on kaupat pullollaan kevään uusia paitiksia), tekee farkuista vähän " siistimmät" . Hillityt korut ja siistit kengät (saappaat, kävelykengät).

Jos töissä voi pitää farkkuja, niin miksi ei haastatteluun voisi mennä myös niissä. En ymmärrä miksi pitäisi pyntätä ja laittaa vaikka jakku päälle. Jos et sellaisia vaatteita kuitenkaan työssäsi sitten pitäisi. Miksi pitää leikkiä hienompaa kuin on ??

Itse menin farkuissa ja risaisessa farkkutakissa haastatteluun.

Työnantaja tykkäsi minusta persoonana. Halusivat vähän eloa tänne ja olin niiden mielestä juuri passeli. Olin 3 haastatteluun pyydetystä hakijasta viimeinen haastateltava. Yhteensä hakemuksia oli noin 80 kpl.

Haastattelun aikana tj sanoi että tervetuloa. Ja niin sain työpaikan farkuissa. Ja tänään asuna on duunissa nahkahousut ja paitis....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat