Vierailija

muita?

kerro omin sanoin sairaudestasi.

miten elät?

tietääkö tai epäileekö muut?

tai sairastaako joku läheisesi ja oletko huolestunut hänen tilastaan?

Kommentit (7)

Tällä hetkellä päällä anoreksia vaihe. Pakkoliikuntaa ja ruuan tarkkailua. Tai siis syön todella vähän.

Pelkään siirtäväni sairauden lapsilleni. Saavat kyllä tarpeeksi ruokaa mutta se on todella terveellistä ja herkut on karsittu ihan minimiin. Liikkumisestakin he nauttivat vielä ainakin toistaiseksi.

Mies varmaan huomannut, että sairaus on taas ottanut vallan. Tietää siis sairastumisestani, joka välillä kuitenkin on " poissa päältä" . Siis ei mielestä mutta muut eivät varmaan huomaa. Nyt sen taas kyllä huomaa, kun paino on tippunut yli 20kg.

Kurjaa tämä on mutta enpä ole vielä 18vuoden sairastamisen jälkeen hoitokeinoa löytänyt. Luulen kuuluvani siihen sarjaan, jotka eivät ikinä parane...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en hae huomiota, enkä mitään sääliä.

olen sairas, enkä sille mitään voi. niin kuin syöpä, et sille mitään voi, mutta se asuu ja on elimistössä.

taistelet sitä vastaan, mutta se on niin vahvasti sinussa, ei auta mitään.

mulla 3 poikaa, saavat joka päivä niin paljon ruokaa kun jaksavat ja ihan herkkujakin normaalisti, eli en heille tätä siirrä.

haluan vain kuulla muiden sairastumisen syitä ym.

Kaikkihan tietävät, miten anorektikot rakastavat muiden heihin kohdistamaa huomiota, sympatiaa ja kauhistelua. Minusta anoreksia on ikävä juttu, mutta anorektikoiden huomionkipeys lähinnä kuvottavaa. Jos te syötte herneen päivässä ja sen jälkeen panikoitte kuinka lihavia ja turvonneita olette, ei voi muuta sanoa kuin jaa. Anoreksiasta voi toipua, mutta ensin sitä pitää haluta oikeasti.

Terveisin anoreksiastaan kauan sitten toipunut, ja nykyisin terveesti hoikka.

P.S. Ruoka on oikeasti hyvää! Oivallus, jonka vuoksi jo yksinkin sitä toipumista kannattaa haluta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat