Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Löytyi muutama ihastuttava vaateputiikki tuolta ranskanmaalta ja nyt haluttaisi tietää vähän tilauksista...

Eli

http://www.laredoute.fr/

http://www.kiabi.com/

Toimittavatko Suomeen, miten maksu ja tullit tms. Voisiko joku kiltti käydä kurkkimassa tai jos on kokemusta, niin kertoisi muillekin. =)

Ihania vaatteita, tahtoo...

~Murmutti

Kommentit (4)

ja itse olen molemmista useamman kerran tilannuit ja hyvin on toiminut. Maksutapana luottokortti (Visa, Master ainakin) ja EU:n alueellahan tulleja ei peritä.

Kiabilla myös olen palauttanut ja hyvin sekin on toiminut. Ovat hyvittäneet kortille palautetun tuotteen hinnan ja jopa postituksen.

Toimituskuluja en nyt suoraan muista, olivat mielestäni kohtuulliset ja se näkyy sitten ostoskorissa kun valitsee maan mihin toimitus on.

En muista paljonko toimitus/rahtikulut heillä on, mutta voit tehdä tilauksen ja katsoa paljonko sinne niitä tulee ennen kuin hyväksyt tilauksen. Viime tilauksessani olivat muistaakseni n. 10% tilauksen arvosta. EU:n sisällähän ei makseta tulleja... Toimitusaika oli pari viikkoa.

Neuvoisin noin yleisesti ottaen välttämään tilaamista sellaisilta sivuilta joiden kieltä ei osaa. Välttyy pettymyksiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hurjan (!) pieniä vauvakokoja muuten. Älä osta liian pientä. Olen ranskalaisissa vauvanvaatteissa melkein aina ottanut pari kokoa isompaa kun mitä heillä kuukaudet antaisivat ymmärtää.

Osaako joku vielä sanoa noista kokoluokista jotain? Etenkin nuo vauvanvaatteet ja niiden koot kiinnostavat...

Tämä suoraan La Redouten kokotaulukosta...

Lainaus:

SA taille

Boutique Bébés

La taille correspond à la stature en cm

Age moyen en mois Naiss. 1 3 6 9 12 18 24

Poids moyen en kilos 3,3 4 5/6 7/8 8/9 9/10 11 12

Taille à commander 50 54 60 67 71 74 81 86

Olenko ymmärtänyt väärin vai onko tuossa eka ikä kuukausissa, tokana paino kiloissa ja sit vaatteen koko?

~Murmutti huumaantuneena shoppailusta...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat