Vierailija

miten saa 2-vuotiaan jääräpää pojan eroon tuutipullosta?!? hohhoijjaa, 6kertaa joi mmaitoa viime yönä. ollaan miehen kans ihan väsyjä:/

mitä teeen??

Kommentit (7)

saa tahtonsa periksi, kun kerran tietää, että te taivutte kuitenkin. Laitatte tuttipullot seremoniallisesti pois, selität jotain, että oravaperhe tarttee niitä vauvoilleen tms. Sitten selität, että lapsi on jo iso poika ja osaa hienosti nukkua ilmankin. Näytä hänelle tarra-arkkia ja kerro, että aamulla saa hienon tarran, jos nukkuu kiltisti. Ja tietenkin annat jos nukkuu ok. Ota mieluummin vaikka viereen nukkumaan tai jotain mutta 6 kertaa yössä syötöt noin isolla tekee hänestä vielä lihavan.

mutta palvelut loppuu nyt. Eihän tuo voi pysyä kuivanakaan koko yötä moisella juomisella! Ja sitten ei seuraavan lapsen kanssa vastaavaa virhettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En oo kyllä suostunut antamaan (parina päivänä annoin kun oli kipeä) kun sen kerran, ei sitten juuri ollakkaan nukuttu. :(

Muuten meillä ei pullosta juoda kun sillon öisin. Oon yrittänyt tarjota vettä tilalle (pullottelu kerran päivässä ei varmaan oo niin haitallinen kun se maito hampaille), mutta ei kelpaa millään.

ensi kerran kuunneltiin 5 yötä huutoa, KUNNON HUUTOA. Itse kun käyn koulua, luovutin koska olin ihan pihalla koulussa:(

Poika on _todella_ äkkipikainen! Isoveikankin unet kärsii, eikä tämä 2 vuotia puhukkaan pitään, niin tuntuu ettei pysty neuvottelemaan.. huoh

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat