Vierailija

Lasta ei vaan kuulu. Mitä voisin viedä? Itse en tiedä kun ei ole lapsia että mikä tuntuisi mukavalle.

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

lisäksi liitoskivut. Nyt ei tietty ongelmaa helteistä, mutta liukas keli+viimeisillään raskaus ei hyvä yhdistelmä välttämättä. Kirjoitin tuon edellisen viestini siksi, että aina ei tosiaan pysty kävelylenkkeihin, kiva jos pystyy:)

Viemisiä lähinnä tarkoitin, kävelylle en usko häntä saavani:) Mietin karkkiakin mutta kuinkahan paljon sitä on tullut jo syötyä odotellessa. Saahan sen toki jättää syömättäkin. tai mies vo syödä..

ainakin silloin kun vielä eka teki tuloaan.

karkissa on vaan se huono puoli että pitäs tietää mikä on kaverin verensokeritilanne, kaikki ei sais makeeta syödä.

matkaa 15 km. Ja kaksoset tuli. Ja yksi sauva vain oli. Toisessa kainalossa kannoin esikoista. Kyllä pystyy jos vain haluaa. Mutta ei ollut helle. 25 astetta pakkasta:)

jos joku muukin pystyy???

Minäkin olin kunnon duracell vielä kolmatta odotellessa, kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa pesin vielä naapurin mattoja, mutta enpä tehnyt enää neljättä odotelelssa, koko raskaus oli kärsimystä, josta ei ehkä pari lasta synnyttäneenä vielä tiedä mitään.

Höhöö... minäkin jouduin ihan itse kävelemään synnärille pari kilsaa 10 päivää yliaikaisena. Kävelin vielä sairaalassakin, kun tilanne oli katsottu ja sairaalakuteet päällä. Vie kipuja pois ja nopeuttaa avautumista, kun pysyy liikkeellä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat