Vierailija

Kommentit (45)

Anoppi hieman innoistui kun k-kaupassa oli syksyllä keräilymerkkejä, joilla sai ostaa mariskooleja puoleen hintaan ja sanoin et vois kerätä niitä merkkejä mulle, ni voin muutaman ostaa sit.. Itsellä oli ajatuksena ostaa niitä muutama lahjaksi sellaisille ihmisille, jotka niistä erityisesti pitävät. Anoppi tosiaan hieman innostui ja osti niitä sit mulle kihlajaislahjaksi 13! Ja olivat siis kesällä maksaneet ja järkänneet meille kihlajaiset lahjaksi (itse en kyllä olisi edes niitä välittänyt järjestää kun omassa suvussa ei ole tapana). Sain onneksi osan hänelle takaisin maksettua ja siten annettua niitä skooleja lahjaksi muille alkuperäisen suunnitelman mukaan.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En tykkää niiistä niin paljon, että itse ostaisin. Ei ole kukaan lahjaksikaan antanut. Jos olisi, pitäisin sitä kaapissa ja tarjoilisin siitä joskus karkkia.

Molemmat lahjaksi saatu, mutta voisin kyllä itsekkin ostaa jos ylimääräistä rahaa olisi. Meillä toinen on eteisen pöydällä pientä tavaraa varen ja keittiössä toinen nameille/pipareille.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat