Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

äh. en keksinyt sopivaa otsikkoa. olen yhden 3-veen yh. meillä tapaamisoikeus sovittu niin että sovimme keskenämme. muutimme lapsen isästä kauemmaksi, joten isä ottaa lasta aika harvoin.

suututtaa joskus kun isä sanoo, että ottaa lapsen, ja sit saattaakin peruuttaa. tai saattaa soitella " muuten vain" ja sit tulee riitaa ja haukkuu minut. haluaisin koko miehestä eroon, niin monta kertaa nähty etten tarvitse häntä mihinkään (ja riitaa tulee ihan mistä vain), pärjään lapsen kanssa kahdestaankin. yritän kestää, onhan lapsella oikeus isäänsä ja isällä lapseensa. onko täällä muita?

onko minulla mitään oikeuksia silloin jos lapsen isä peruuttaa jos itse sanonut esim että ensi viikonloppuna otan lapsen? tekisi niin mieli tehdä samaten, sopia joku viikonloppu ja sit kylmästi vaan ilmoittaa ettei meille käykään. ärsyyttää.

Kommentit (2)

harmittaa vaan. yritän olla iloinen ja onnellinen, MINÄ saa kasvattaa lapsen, olla hänen kanssaan, nähdä hänen kasvunsa ja kehityksensä.

ainiin, tuon lisäksi mitä kirjoitin, vielä sellainen juttu, että jos sovitaan aika milloin tulee hakemaan lasta, ja sitten tulisikin muutamaa tuntia aikaisemmin enkä olekaan kotona saan haukut. tai jos sovitaan että tuo lapsen esim sunnuntaina ja sitten yhtäkkiä soittaa lauantaina että olen nyt tuomassa lasta, ja minä satunkin olemaan vaikka töissä niin saan haukut kuinka huono äiti olen tms. että kiva kun itse noudatan sovittuja aikoja jne. niin saan sitten kuulla olevani vaikka mikä.

ap

asia on niin hullusti, että jos SINÄ et tuo lasta tapaamisiin, vaikka teillä tapaamissopimus, saat uhkasakon. Mutta jos isä peruu tapaamisia, ei lapsella ole oikeutta mihinkään hyvitykseen.

Meillä on kanssa tuollainen perssilmä isänä. Tapaa kun ittelleen sopii, lähinnä siksi, että ottaa toisinaan kuvia mitä näyttää sukulaisilleen. Tapaa 2 kk - 1 vuoden välein. Lapsella on kova isän ikävä, mutta minkäs teet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat