Vierailija

Olen parikymppinen kotiäiti,lapset ovat molemmat alle 2,5v...arki on ihan hirveetä selviytymistä päivästä toiseen,varsinkin näin iltaisin kun mieheni on töissä kolmesta yhteentoista :(

aamu/aamupäivä hänellä menee siihen että kulkee hakemassa kaupasta sitä ja tätä,eli ei käytännössä ole paljoa kotona.

Lapset on yleensä mukana,jos vaan saa ne lähtee mukaan,isompi kun on junttura tapaus,ei lähde ulos ei mihinkään.

Olen nyt koko viikon ollut lasten kanssa kotona,en ole edes ulkona käynyt :(( tilanne syö naista,en pääse lasten kanssa mihinkään kun ei ole autoa eikä korttia... kaikki päivät on samanlaisia,taistelua ja taistelua.

Meillä ei ole koko viikolla edes käynyt ketään,olen niin rikki,en tahdo jaksaa yksin lasten kanssa,rakastan niin mutta olen äkäinen ja stressaantunut!!

tekemistä ei tahdo olla,lapsetkin vaan tappelee..

Kommentit (5)

Kutsu joku kaveri kylään. Mene illalla heti nukkumaan, kun saat lapset sänkyyn, niin jaksat huomenna paremmin.

Koita vaan jaksaa. Sitä se on kun saa lapset pienellä ikäerolla.

Laitat ne lapset kunnon kuriin nyt. En tarkoita fyysistä rankaisua, vaan alat olemaan auktoriteetti niille lapsille. Ja miksi miehen pitää seilata kaupassa kaikki aamupäivät?

Ajattele, että olisit yh, miten ihmeessä selviäisit?

Ei sitä tartte miestä, autoa, tietokonetta eikä edes tv:tä selvitäkseen tuosta tilanteesta. Mun lapsilla alle 2 vuotta ikäeroa ja todellakin tiedän.

Kai ne lapset nahistelee, jos äiti ei saa pidetyksi järjestystä. Nyt jämäköidyt, hommaat mielialalääkkeet jos muuten ei tule mistään mitään, mieskin tollasilla työvuoroilla voi olla paljon perheen kanssa, ei tartte juosta kaupoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

aikovat tulla mutta eivät tule...harvoin käyvät.

menisin kyllä ulos mutta ollaan vähän sairaana nyt,yskää ja kuumetta ollut.

huh...

Taudit ja pakkanen on kova yhdistelmä. Saa seinät kaatumaan

päälle itse kullakin. Koeta järkeistää arkea. Suunnittele ostoslistat

siten että pärjäätte useamman päivän ,jotta miehen ei tarvitse aina

käydä kaupoissa. Pyydä häntä olemaan enemmän kotona nyt kun

lapset ovat sairaina. Muut juoksut saa odottaa.

Illat ovat pitkiä, mutta silmäile ympärillesi ja kutsu joku uusi

ihminen piipahtamaan. Lapsetkin nauttivat vierailijoista.

Vanhemmat tädit ovat usein ystävällisiä...

Kokeile palkitsemissysteemiä lapsiin huutamisen sijasta.

Voimia sinulle, nuori äiti!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat