Vierailija

sitten tippaakaan sisustukseen, olisi voinut hiukan miettiä tarkemmin mistä tykkään. Sanoisitko suoraan? Esitin ilahtunuttta, vaikka pattiin otti.

Kommentit (19)

Kukaan järkevä ihminen ei kehtaisi ääneen kommentoida tuon hintaluokan lahjaa. Jos olet tosissasi, niin toivottavasti tuo ystävä tajuaa olla ostamatta jatkossa lahjoja sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eihän kaikki lahjat aina voi olla mieluisia, mutta ei siitä kyllä sanoa kannata. En itsekään erityisemmin pidä mistään mariskooleista tai Muumi-mukeista, enkä niitä itse osta. Mutta ihan iloinen olisin, jos lahjaksi saisin. Ja käyttäisin ainakin joskus, mikä ettei.

vaikka inhoan Marimekkoa, sitten pitää jotenkin hivuttaen päästä esineistä eroon, ihan heti en kehtaa Huutonetissä, joskus ei ole muuta vaihtoehtoa kuin heittää roskiin.

Ja oikein pelottaa 2 vuodenpäästä olevat 40v synttärit.....

Tutuissani, kun näitä mariskooli/marimekko/muumi faneja. Ja mä inhoan noita kaikkia.

lahjalistaa 40-vuotispäiviäsi ajatellen? Niin että kaikki menisi sitten nappiin... Voit muuten lähettää sen mariskoolin mulle, jos ahdistaa sitä siellä kotonasi katella!

Pidä kaapin hyllyllä ja joulun aikaan siinä voi pitää vaikka

karkkeja tai pipareita tarjolla. Kun itsekin ostan paljon

lahjoja, aina välillä tulee " huteja" .

mutta jos ei ole, niin: EI, et voi valittaa kaverillesi, jos tämä sinulle ostaa mielestään nätin lahjan (ja vieläpä aika arvokkaankin).

Maut harvoin käyvät yksiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat